آغاز طرح ضربتی تشدیدنظارت برعرضه فرآورده های دامی درفردیس
به منظور حفظ سلامت فرآورده ها، طرح تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی بر مراکز عرضه انواع فرآورده های خام دامی و نمایشگاه های بهاره در ایام پایانی سال 96 آغاز شد.
کد خبر: ۵۷۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 13 March 2018

به گزارش تابناک البرز باتوجه به افزایش تقاضا برای خرید فرآورده های خام دامی اعم از گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ و... در ایام پایانی سال و به منظور تشدید کنترل های بهداشتی، کارشناسان حوزه نظارت این اداره در قالب دو گشت بازرسی سیار در دو نوبت صبح و بعدازظهر از واحدهای عرضه فردیس بازدید می کنند.


باتوجه به حضور مستمر کارشناسان دامپزشکی در نمایشگاه های بهاره و نظارت بر غرفه های عرضه کننده فرآورده های خام دامی تازه و منجمد از ابتدای شروع بکار نمایشگاه نظارت های بهداشتی در دستور کار قرار گرفته و این نظارت ها تا پایان کار غرفه ها ادامه خواهد داشت.


با نظارت بهداشتی بر چرخه تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، بهداشت و سلامت این محصولات را تضمین می کنیم و با موارد تخلف بهداشتی در این زمینه مطابق مقررات برخورد می شود.


راهنورد با اشاره به احتمال افزایش تخلفات بهداشتی در ساعات پایانی روز، گفت: در این خصوص هم گشت های بازرسی مشترک کارشناسان بهداشت و دامپزشکی در نوبت بعدازظهر و ایام تعطیل از واحدها بازدید و با موارد تخلف برخورد لازم خواهد شد.


وی همچنین از عموم مردم خواست مایحتاج خام دامی خود اعم از گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ و... را از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و در زمان خرید به ظاهر فرآورده ، لیبل مشخصات فرآورده ، تاریخ تولید و انقضاء آن توجه داشته باشند.


وی گفت: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک یا تخلف ، مراتب را سریعاً ازطریق سامانه گویای 1512 دامپزشکی استان البرز و یا شماره تلفنهای 36615111 و 36640518 اداره دامپزشکی فردیس اطلاع رسانی نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار