وزیر جهاد کشاورزی گفت: اساس نگاه ما این بوده که از ظرفیت‌هایی که در داخل کشور است که ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش کشاورزی در کشور است استفاده کنیم.
کد خبر: ۵۷۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 14 March 2018

به گزارش تابناک : محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز چهارشنبه 23 اسفند در صحن علنی مجلس در دفاع از خود بیان داشت: اگر بنده اینجا عرایضی را دارم و صحبت‌هایی را در مورد آنچه انجام شده می‌کنم به منزله این نیست که ضعف یا نارسایی در عملکرد وجود ندارد و از خداوند متعال می‌خواهم که با این تذکرات و پیگیری‌هایی که نمایندگان محترم به عمل می‌آورند روز به روز ضعف‌ها کاهش یابد.

وی ادامه داد: ما براساس قوانین بالادستی و سیاست‌های کلی نظام که به ما ابلاغ شده و همچنین قانون برنامه و سیاست‌هایی که در چارچوب اقتصاد مقاومتی اعلام شد برنامه‌هایی را در وزارتخانه تنظیم کردیم و براساس آن رویکردهای وزارتخانه را ابلاغ کردیم و در این چارچوب عملیات خود را شروع کردیم.

وزیر جهاد کشاورزی اظهارداشت: اساس نگاه ما این بوده است که از ظرفیت‌هایی که در داخل کشور است که ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش کشاورزی در کشور است استفاده کنیم.علیرغم خشکسالی‌ها و بی آبی‌ها ظرفیت‌های بسیار خوبی در داخل کشور است.

حجتی با تأکید بر اینکه تلاش کردیم ظرفیت‌های داخلی را شناسایی کنیم، اظهارداشت: خدای بزرگ را سپاس می‌گویم که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم توفیق خدمت پیدا کردم تا برای سربلندی ملت عزیز ایران و اقتدار جمهوری اسلامی و تقویت بنیه اقتصادی کشور از طریق ارتقاء امنیت غذایی و افزایش ضریب خوداتکایی در محصولات راهبردی کشاورزی و مواد غذایی و همچنین گسترش کشاورزی و تولید پایدار در حد و توان خود سعی و تلاش کنیم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار