فرماندار کرج با اشاره به آماده‌باش سه درمانگاه در جاده چالوس، گفت: در آستانه نوروز چهار محل فرود بالگرد نیز پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۵۷۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 14 March 2018

به گزارش تابناک : قاسم عابد- سیروس شفقی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز که در سالن جلسات این استان برگزار شد، از تشکیل ستاد خدمات سفر در شهرستان کرج خبر داد و اظهار کرد: افزایش خدمات‌رسانی مستلزم هماهنگی و هم‌افزایی مدیران استان است. وی بابیان اینکه می‌خواهیم در راستای افزایش خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی اقدام کنیم، تأکید کرد: از ۱۳ اسفندماه جلسات ستاد خدمات سفر به‌صورت مکرر در فرمانداری کرج برگزارشده است.
میزبانی از مهمانان نوروزی در ۱۴ مدرسه البرز
فرماندار کرج در بخش دیگری از تشکیل تیم تنظیم بازار با محوریت فرمانداری کرج خبر داد و گفت: بازرسان این تیم به‌صورت مکرر و گشت‌هایی به واحدهای صنفی نظارت می‌کنند. وی بابیان اینکه اداره آموزش‌وپرورش استان البرز ۶۱ کلاس ویژه را در ۱۴ مدرسه برای مسافران نوروزی هماهنگ کرده است، تأکید کرد: ۱۴ بیمارستان دولتی و خصوصی در سطح استان و ۳ درمانگاه در جاده چالوس و همچنین ۴ محل فرود اضطراری بالگرد پیش‌بینی‌شده است.فرماندار کرج با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای بارش‌های احتمالی اندیشیده شده است، از اعلام همکاری شهرداری‌ها و آتش‌نشانی در این رابطه خبر داد.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار