در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران که برای جمع‌بندی عملکرد پایان سال برگزار شده بود، در حالی عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران خبر استعفای شهردار تهران را تکذیب کرد و گفت که هنوز برگه استعفایی از نجفی دریافت نکرده‌ایم که مسجد جامعی عضو دیگر شورا استعفای نجفی را تأیید کرد.
کد خبر: ۵۷۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 14 March 2018
نجفی شهردار تهراناحمد مسجد جامعی با حضور در جمع خبرنگاران درحاشیه جلسه شورای شهر باتایید استعفای نجفی گفت: این استعفا روال مشخصی دارد و باید بررسی شود. این در حالیست که زهرا نژاد بهرام دقایقی قبل از آن با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در خصوص شایعه استعفای نجفی، گفت: تا کنون یک برگ نامه استعفا از وی ندیده‌ایم.

وی ادامه داد:جلسه شورای شهر امروز برای جمع‌بندی عملکرد پایان سال است و نهار مهمان هاشمی هستیم.

وی در خصوص استعفای نجفی گفت: تا کنون یک برگ نامه استعفا از وی ندیده‌ایم و این در حالیست که اگر بخواهد استعفا بدهد این موضوع را باید به هیات رئیسه بگوید و تا کنون هیچ استعفایی از نجفی دریافت نکرده‌ایم.

نژاد بهرام افزود: تا این لحظه هیچ کاغذ و برگه‌ای به ما نرسیده و جلسه امروز جلسه پایانی سال است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر استعفای نجفی درست باشد موضوع حساب‌های مالی پایان سال چه می‌شود؟ گفت: اگر فرض به محال استعفایی وجود داشته باشد یکی از دغدغه‌های ما در این خصوص این خواهد بود.

وی در مورد دلخوری نجفی از اعضای شورای شهر گفت: نجفی دلخوری از اعضای شورا ندارد هر چند که ممکن است عقاید ما متفاوت باشد اما شورا جایگاه نظارتی دارد و طبیعی است که بخواهیم شهرداری را نقد کنیم اما همیشه گفته‌ایم که ما یک جمع مشترک 22 نفره هستیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار