مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز با اشاره به روند صعودی سرمایه گذاری ها دراین استان گفت که 3 طرح سرمایه گذاری خارجی در البرز مصوب و تائید شد.
کد خبر: ۵۷۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ 15 March 2018

به گزارش تابناک : ابوالفضل فلاح روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این 3 طرح در زمینه احداث نیروگاه سیکل ترکیبی به ظرفیت 25 مگاوات توسط سرمایه گذار ماکائویی، تولید و بسته بندی مواد غذایی و محصولات کشاورزی و تولید پلی واکس در شهرستان اشتهارد توسط سرمایه گذار آلمانی مصوب و به تایید اعضای هیات سرمایه گذاری خارجی رسید.
وی اضافه کرد: برای احداث و راه اندازی این طرح ها با اشتغالزایی 48 نفر بالغ بر 12 میلیون دلار
سرمایه گذاری می شود.
فلاح گفت: با اجرای این طرح ها، علاوه بر اشتغالزایی و رفع نیاز داخلی کشور، امکان صادرات محصولات تولید شده به کشورهای همسایه مهیا و با ورود سرمایه گذار خارجی ، خدمات مدیریتی نیز به کشور انتقال می یابد.
وی با اشاره به طرح سرمایه گذاری خارجی احداث نیروگاه مقیاس کوچک 25 مگاواتی خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری در توسعه زیرساخت های شهرک صنعتی اشتهارد که به عنوان یکی از شهرک های صنعتی مهم کشور محسوب می شود؛ یک ضرورت است.
فلاح افزود: به همین منظور با توجه به توسعه این شهرک و نیاز آن به تامین زیرساخت های مناسب برای واحدهای صنعتی مستقر درآن ، بهره برداری از این نیروگاه بخشی از نیاز برق واحدهای صنعتی را تامین می کند.
اکنون 3 هزار و500 واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز فعال است.
پس از توافق برجام چند سند همکاری اقتصادی و تجاری بین استان البرز و سرمایه گذاران خارجی امضاء شده است.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار