سرمربی پدیده معتقد است اتفاقات عجیب و غریب باعث شد سال 96 با حاشیه های زیادی برای او و تیمش به پایان برسد.
کد خبر: ۵۸۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 16 March 2018

به گزارش تابناک : رضا مهاجری سرمربی پدیده در خصوص عملکرد خود در سال 96 گفت: ما سال 96 را خیلی خوب آغاز کردیم و روزهای خوبی داشتیم. روزهای ابتدایی امسال با هفته های آخر لیگ شانزدهم مقارن شده بود که توانستیم 5 برد متوالی کسب کرده و با اعتماد به نفس خاصی لیگ را به پایان برسانیم.


او ادامه داد: در آن مقطع کادر مدیریتی باشگاه نیز همگام و همسو با تیم شرایط ایده آلی را فراهم کرده بود و لیگ هفدهم برای ما بی نظیر آغاز شد. ما توانستیم با کسب نتایج با ارزش و استمرار در روند خوب مان نیم فصل اول را با عنوان چهارمی به پایان برسانیم تا یکی از مدعیان کسب سهمیه باشیم. اما ناگهان با چند سونامی همه چیز بهم ریخت تا ناکامی های تیم آغاز شود.


مهاجری در تشریح علل ناکامی های پدیده اضافه کرد: باشگاه متشکل از عوامل زیادی است که هرکسی به اندازه نقشی که دارد، در راه رسیدن به موفقیت اثربخشی خود را ایفا می کند. متاسفانه ماجرای کسر 6 امتیاز تیم را تا رده دهم پایین برد و بعد از آن هم هیچ تدبیری برای مقابله با بحران های روحی روانی اندیشیده نشد. جدایی بازیکن کلیدی ما و پیشنهادهایی که به دیگر بازیکنان رسید در کنار عدم پرداخت مطالبات بازیکنان باعث شد که این شرایط بحرانی حادتر شود.


وی افزود: ما هنوز از زیر بار کسر 6 امتیاز کمر راست نکردیم که دوباره شایعه سقوط به لیگ دسته یک مطرح می شود و خدا می داند که انگار گوشت تنمان را آب می کنند! بهرحال شرایط سختی است و با این اوضاع نمی توان کار کرد. خودم بارها خواسته ام که استعفا بدهم ولی دلم نمی آید تیم را رها کنم.


سرمربی پدیده با اشاره به تهدید بازیکنان به تحریم تمرینات، گفت: گاهی شرایط طوری می شود که تمرین نکردن بهتر از تمرین کردن بی کیفیت است. وقتی بازیکن بیش از 4 ماه هیچ دریافتی از باشگاه نداشته نمی توان از او انتظار داشت با تمرکز و انگیزه انرژی بگذارد.  


او ادامه داد: بازیکن وقتی با روحیه بد و حال عصبی به تمرین می آید، هم احتمال مصدومیتش بالا می رود و هم اینکه این عصبی بودن را به دیگر بازیکنان انتقال می دهد و در نهایت هم همه چیز به من ختم می شود. امیدوارم در این روزهای باقیمانده اتفاقات خوبی رخ بدهد و بچه ها در 5 بازی باقیمانده در سال 97 به همان تیم نیم فصل اول تبدیل شوند.


مهاجری از برد استقلال، سایپا و تراکتورسازی از اتفاقات خوب این تیم در سال 96 یاد کرد و گفت: در مجموع شرایطی که در نیم فصل اول داشتیم، باعث شد روزهای خوبی را تجربه کنیم و آن روزها حال فوتبال مشهد خیلی خوب بود. اما حالا بعد از سیاه جامگان که دیگر امید کمی برای بقاء دارد، حالا ما هم باید ترس از آینده داشته باشیم.


سرمربی پدیده از فیروز کریمی به عنوان موفق ترین مربی در سال 96 یاد کرد و گفت: با احترام به همه همکارانم به نظرم فیروز کریمی در سال 96 عملکرد خیلی خوبی داشت. چه در لیگ دسته اول و چه در لیگ برتر با گسترش فولاد توانست کارهای بزرگی انجام دهد و همه شاهد اثربخشی و کیفیت کاری او بودیم.  


او ادامه داد: در بین بازیکنان هم به نظرم سردار آزمون و علیرضا جهانبخش هم فوق العاده بودند و به نظرم بعد از جام جهانی هم می توانند در لیگ های معتبر و تیم های بزرگ به کارشان ادامه دهند. در لیگ برتر خودمان نیز سرور جپاروف هم یک سر و گردن بالاتر از دیگران بود و عملکردش نشان داد که کیفیت او غیرقابل انکار است.


مهاجری درباره خلق رمانتیک ترین صحنه فوتبالی سال توسط او و علیرضا منصوریان گفت: در بازی رفت پدیده و استقلال شرایط تیم ما عالی بود و استقلالی ها با منصوریان وارد فضای چالشی شده بود. ما بازی را برده بودیم و منصوریان فکر کرد داور پایان بازی را اعلام کرده که برای تبریک گفتن کنار من آمد. اما یکی دو دقیقه از وقت باقی مانده بود و ما هم دست در دست منتظر سوت داور ماندیم. در آن لحظات حس کردم چقدر منصوریان تنهاست و سعی داشتم او را امیدوار به آینده کنم که به زعم دوستان این صحنه خیلی رمانتیک از آب درآمد! (باخنده)


وی در پایان در مورد فعالیت های خود در سال 97 گفت: برای تعطیلات نوروز، به مزار پدرم در شاهرود می روم و چند روزی خدمت مادرم هستم. بعد به مشهد می آیم تا با همه توان تیم را برای ادامه مسابقات آماده کنم. هیچ دغدغه ای برای سال 97 ندارم جز اینکه پدیده را به شرایط خوبش برگردانم که امیدوارم با کمک همه دوستان شرایط خوب شود.

 

 

 

منبع : ورزش سه 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار