امام جمعه کرج تاکید کرد
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در جمع خبرگان رهبری فرمودند، مشکل غیر قابل حل در کشور وجود ندارد.
کد خبر: ۵۸۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 17 March 2018

به گزارش تابناک البرز آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در جمع نمازگزاران این هفته نماز جمعه کرج افزود: در این دیدار رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که با همت جوانان ایران می توان مشکلات را برطرف کرد لذا باید به توانمندی های داخل توجه شود.


وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در نشست با خبرگان در زمینه نقشه راه، پیروزی جبهه حق، بصیرت و ... مطالب مهمی را بیان فرمودند، گفت: عملیاتی کردن فرمایشات رهبری در این نشست مهم نیاز به تلاش بیشتر مسئولان دارد.


وی بیان داشت: آموزش و پرورش، صدا و سیما، دانشگاه و سایر دستگاه ها ی مسئول باید موضوع مهم تربیت ایمانی مردم را جدی تر بگیرند.


وی با بیان اینکه امسال سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شد،گفت: یکی از مطالبات مهم مردم در حوزه تولید و اشتغال است.


خطیب جمعه کرج با اشاره به سالروز رحلت حاج احمد خمینی یادگار امام (ره )، افزود: این شخصیت بزرگوار مشاور رهبر بود و زندگی خود را وقف امام و انقلاب کرد و از ولایت حمایت می کرد که این پشتیبانی پس از رحلت امام ، در زمان مقام معظم رهبری نیز ادامه داشت.


امام جمعه کرج به 29 اسفند روز ملی شدن صنعت نفت اشاره کرد و بیان داشت : باید جریان نفت را مرور کنیم تا به واقعیت ها ی این جریان مهم که مردم و علما آغازگر آن بودند اطلاع بیشتری پیدا کنیم.


وی بیان داشت: استعمارگران به دنبال نفت ایران هستند که رهبر معظم انقلاب فرموده اند برای وابسته نبودن اقتصاد کشور به نفت باید به معدن در کشور توجه کنیم زیرا برای رشد اقتصادی همه توجه ها باید به درون کشور باشد تا تجهیزات نفتی تامین شود و وابستگی ها کم شود.


وی با اشاره به فرا رسیدن دوم فروردین ماه روز جهانی آب گفت: همه ما در ایران اسلامی باید در استفاده بهینه و درست ازآب بکوشیم چون یک مساله حیاتی است و همچنین از خداوند طلب باران کنیم.


حسینی همدانی دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به آغاز ماه مبارک رجب بیان داشت: این ماه به فرموده امیرمومنان علی (ع ) ماه استغفار است که باید در این ماه از خداوند طلب بخشش کرد و روزه گرفت.


نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه چند روزی تا پایان سال باقی نمانده است ، یاد آور شد: باید رفتار و اعمالمان را به سمت نیکویی ها سوق دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار