مدیرامور میادین سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج اعلام کرد: با توجه به خریدهای نوروزی مردم، ساعات کار بازار روزهای این شهرداری افزایش یافت.
کد خبر: ۵۸۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 18 March 2018

به گزارش تابناک : سعید طا هری روز یکشنبه افزود: این اقدام با هدف ارائه خدمات مناسبت تر به مردم در طرح پایان سال انجام شد.
وی اظهار کرد: تمام بهره برداران مستقر در غرفه های میادین میوه و تره بار بر اساس برنامه و ساعت کاری تعیین شده آماده خدمات رسانی به شهروندان کرجی هستند.
مدیر امور میادین سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج به افزایش تقاضای شهروندان برای تامین مایحتاج خود در روزهای پایانی سال اشاره کرد و افزود:اکنون ازساعت 08:30 تا ساعت 21 این بازار روزها بی‌وقفه آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند .
وی بیان داشت: پیش از این ساعت کاربازارهای روز صبح ها از ساعت 8:30 تا الی 13 و بعد از ظهر از ساعت 16 تا 20:30 تعیین شده بود .
طاهری ادامه داد:بازدید و بازرسی ازمحموله‌های ورودی به بازارها و میادین، شامل مرغ، ماهی و گوشت نیز انجام می‌شود تا نظارت بر عملکرد بهره‌برداران در ارائه خدمات و برخورد مناسب با مشتریان و کنترل و نظارت کیفیت قیمت به درستی انجام شود.
مدیر امور میادین سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج با مثبت ارزیابی کردن عملکرد بازارهای روز در کرج به منظور ارائه کالاها و اجناس متنوع، استاندارد و با کیفیت بیان کرد: با توجه به این مهم گسترش و توسعه بازار روزها در کرج از جمله اولویت های کاری مسئولان سازمان است. 
طاهری با بیان اینکه بیشتر شهروندان مردم مایحتاج روزانه به ویژه مواد غذایی و خوراکی خود را از طریق بازارهای روز تهیه می کنند، عنوان کرد: ارتقای سطح خدمات این بازارها در دست اقدام است.
وی با اشاره به اینکه سازمان میادین با جدیت پیشنهادات و انتقادات شهروندان را پیگیری می کند، یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف از سوی بهره برداران و یا ارائه پیشنهادات و انتقادات می توانند به شماره 100004243 پیامک بزنند.
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج 23 بازار تحت نظارت خود دارد.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار