همزمان با اجرای طرح با قرآن در زلال اعتکاف ویژه مساجد منتخب استان البرز، ثبت نام از علاقمندان به منظور حضور در ایام اعتکاف در مساجد و مصلی های نماز جمعه استان البرز آغاز شد.
کد خبر: ۵۸۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 19 March 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام سید عباس مسعودی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز در خصوص آغاز ثبت نام از معتکفان گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رجب، سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز برنامه های ویژه ای برای این ایام در نظر گرفته است.

 

حجت الاسلام مسعودی افزود: ایام اعتکاف سال 97 مصادف با یازدهم تا سیزدهم فرودین ماه است به همین منظور ثبت نام از معتکفان از امروز تا 9 فرودین در سطح مساجد استان البرز و در مصلی های نماز جمعه آغاز می شود.

 

پیش بینی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز برپایی آئین پرشور اعتکاف در بیش از 110 مسجد است که به همین منظور تدابیری در راستای ثبت نام علاقمندان به عمل آمده است.

 

فراهم آوردن امکان برپایی آئین اعتکاف برای تمامی مساجدی که تمایل به برپایی این آئین دارند از دیگر محورهای این گفتگو بود که مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز بر آن تاکید کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان کرج 31 مسجد و مصلی آماده پذیرایی معتکفان است که 13 مسجد ویژه برادران، 10 مسجد ویژه خواهران و 7 مسجد به صورت مشترک پذیرای معتکفان است.

 

 

منبع : شبستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار