مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز از برپایی یازده کمپ نوروزی در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 19 March 2018

به گزارش تابناک : ناصر چرخ‌ساز ظهر دوشنبه در آیین افتتاحیه طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی استان البرز که به میزبانی شهرستان فردیس برگزار شد، با اشاره به کشته شدن سالانه ۱۸ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای، گفت: سالانه ۸۰ هزار نفر نیز در تصادفات جاده‌ای مصدوم می‌شوند.

وی با اشاره به مثلث جاده، خودرو و راننده که در حوادث جاده‌ای نقش دارند، گفت: وضعیت جاده‌ها و ایمنی خودرو به دولت و نحوه رانندگی به وضعیت فرهنگی جامعه مربوط می‌شود.

چرخ‌ساز با اشاره به اهمیت تاب‌آوری جامعه از اجرای طرح کمپین (نه به تصادفات رانندگی) توسط جمعیت هلال‌احمر خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح فرهنگ‌سازی و کاهش تصادفات است.

وی به اهمیت پیشگیری از حوادث جاده‌ای اشاره کرد و گفت: ۲۰ هزار جوان ایرانی در کمپین نه به‌تصادف جاده‌ای عضو شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز با اشاره به برپا شدن ۱۱ کمپ سفرهای نوروزی در استان البرز، گفت: ۵۰۰ نیرو فعال در این کمپ‌های سیار و ثابت حضور دارند و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

چرخ‌ساز در بخش دیری با اشاره به اینکه فردیس شهرستانی نوپا است، تأکید کرد: همدلی و هم‌افزایی میان مسئولان از اهمیت بالایی برخوردار است و تحقق این مهم به توسعه شهر کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت حضور جوانان و امدادگران در جمعیت هلال‌احمر فردیس، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر البرز برای ایجاد مرکز توان‌بخشی در فردیس اعلام آمادگی می‌کند.

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار