رئیس صنف فروشندگان برنج، حبوبات و چای استان یزد:
رئیس صنف فروشندگان برنج، حبوبات و چای استان یزد از کاهش قیمت برنج در آستانه شب عید به دلیل فروانی و کشت بیشتر آن در استان‌های دیگر خبر داد.
کد خبر: ۵۸۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳ 20 March 2018

سیدعلی طباطبایی، با اشاره به بازار شب عید در استان یزد، گفت: خوشبختانه مشکلی درزمینهٔ تأمین برنج، حبوبات و چای در استان یزد وجود نداشته و این‌گونه اقلام به فراوانی در سطح بازار وجود دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه قیمت برنج نسبت به سال گذشته در بازار کاهش یافته است، تصریح کرد: خوشبختانه باوجود کشت بیشتر برنج در استان‌های گیلان، مازندران، اهواز و شیراز قیمت این کالای اساسی نسبت به سال گذشته کاهش‌یافته و در تأمین آن نیز مشکلی نداشته‌ایم و برنج موردنیاز ایام عید در استان یزد تأمین‌شده است.

طباطبایی با اشاره به وجود تجار شرافتمند در استان و قدردانی از این فعالان اقتصادی، اظهار داشت: خوشبختانه استان یزد از تجار منصف و شرافتمندی برخوردار است که حتی در راستای آسایش هم استانی‌ها تا حدودی از حق طبیعی خود گذشته و اقلام را باقیمت مناسب و کیفیت عالی عرضه می‌کنند.

این مقام مسئول با تأکید بر کیفیت خوب اقلام تأمین‌شده ایام عید، اذعان کرد: قیمت عمده برنج درجه‌یک ایرانی با میانگین قیمت 12 هزار و 200 تا 13 هزار و 500 در حال خریدوفروش بوده؛ همچنین برنج درجه‌دو کیلویی هفت هزار و 200 تا 9 هزار و 500 معامله می‌شود.

رئیس صنف فروشندگان برنج، حبوبات و چای استان یزد در پایان بابیان اینکه حبوبات نیز تغییر قیمت آن‌چنانی نداشته و ثبات خود را حفظ کرده است، ادامه داد: لوبیا قرمز کیلویی هفت هزار تومان تا هفت هزار و 500، ماش 4 هزار و 500 تا هفت هزار تومان و لوبیاچیتی نیز 9 تا 10 هزار تومان در بازار در حال عرضه است و به فراوانی وجود دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار