نماینده مردم صومعه سرا چهره شاخص سال ۹۶ را مردم ایران برشمرد و گفت: از آنجایی که مردم همواره در تمامی عرصه‌ها حضور دارند و مسئولان نظام جمهوری اسلامی مدیون این حضور هستند می‌توان مردم را چهره شاخص سال گذشته معرفی کرد.
کد خبر: ۵۸۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 23 March 2018
به گزارش تابناک : کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس در خصوص برنامه هایش در ایام نوروز اظهار داشت: سال تحویل را در مزار شهدای شهرستان خواهم بود و پس از آن دیدار نوروزی از تعدادی از خانواده‌های معزز شهدا خواهم داشت و پس از آن به دید و بازدید بستگان مشغول خواهم بود. غالبا فرصتی برای سفر پیش نمی‌آید، اما اگر چنین فرصتی ایجاد شود به مسافرت نیز خواهیم رفت. 

وی در ادامه پیرامون عیدی دادن به اطرافیانش، گفت: نوع عیدی دادن به هریک از افراد متفاوت است اما تلاش می‌کنیم با همکاری برخی ادارات نیز به برخی از خانواده‌های نیازمند عیدی دهیم. 

دلخوش همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بیشتر اهل عیدی دادن است یا عیدی گرفتن، افزود: تا به حال کسی به ما عیدی نداده. اصولا  چشم بچه های فامیل به ماست که از ما عیدی بگیرند. 

نماینده مردم صومعه سرا در خصوص مهمترین مصوبه‌ سال ۹۶،  اظهار داشت: اصلاح ساختار قانون بانکداری از جمله مصوباتی است که به جد آن را در دستور کار داریم. همچنین  قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و کمک به پرداخت مطالبات فرهنگیان و همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز از دیگر موضوعات مهمی است که در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت.

دلخوش بهترین اتفاق سال ۹۶ را حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برشمرد و تصریح کرد: معتقدم بدترین اتفاق سال گذشته نیز عدم پرداخت حقوق برخی از بازنشستگان عزیز کشور به دلیل کوتاهی برخی از دستگاه‌ها و کارخانه جات است.

وی چهره شاخص سال ۹۶ را مردم ایران برشمرد و یادآور شد: از آنجایی که مردم همواره در تمامی عرصه‌ها حضور دارند و مسئولان نظام جمهوری اسلامی مدیون این حضور هستند می‌توان مردم را چهره شاخص سال گذشته معرفی کرد که البته ما نیز در حد توان تلاش می‌کنیم رفاهیات مردم را فراهم کنیم.
 
 
 
منبع : دانشجو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار