مدیرکل امور روستایی استانداری البرز با اشاره به ظرفیت های گردشگری موجود در این استان به ویژه در روستاها، گفت: 45 مکان و جاذبه گردشگری روستایی از مسافران نوروزی پذیرایی می کنند.
کد خبر: ۵۸۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 27 March 2018

به گزرش تابناک : مسافران نوروزی از 45 جاذبه گردشگری روستایی البرز دیدن می کنند.
غفور قاسم پور افزود: غار یخ مراد، باغ لاله ها، کاخ ناصری، درخت کهنسال ارس، پل سنگی، هفت چشم و آبشارخور از جمله جاذبه های خدمات دهنده به گردشگران نوروزی در شهرستان کرج هستند. 
وی ادامه داد: در روستاهای شهرستان ساوجبلاغ نیز درخت کهنسال مسجد جامع، حسینیه اعظم، بازارچه سنتی آبشار روستای سیرود آماده پذیرایی از گردشگران شده است. 
قاسم پور گفت: محوطه باستانی تپه ازبکی، منزل دکتر مصدق، روستای عشایری گلدره، تپه شرف الدین،مجموعه فرودگاهی آزادی ویخچال دهستان نجم آباد نیز در نظرآباد از جمله جاذبه های خدمات دهنده به گردشگران نوروزی است. 
وی اضافه کرد: شهرستان طالقان نیز با هشت مکان گردشگری از جمله منزل ایت الله طالقانی، آبشارچهره، آبشار کرکبود، مقبره پیرو آبشار شله بن در روستاهای خود آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران شده است. 
مدیرکل امور روستایی استانداری البرز خاطرنشان کرد: فروش محصولات محلی ، سوغات و صنایع دستی از دیگر آیین های نوروزی در روستاهای این استان است که بسترهای لازم درآنها برای استفاده گردشگران نیز فراهم شده است. 
استان البرزدارای 227 روستا است.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار