مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم گفت: مدارسی که در یک دهه اخیر در شهر قم ساخته شوند، در مقابل زلزله‌ها مقاوم هستند.
کد خبر: ۵۸۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 29 March 2018

به گزارش تابناک قم،محسن پورگلیان با اشاره به احداث سالن‌های ورزشی در استان قم اظهار کرد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان طی چهار سال اخیر، 10 سالن ورزشی را احداث کرد و کارنامه این اداره کل در این زمینه با وجود کمبود اعتبارات قابل قبول است.

وی ادامه داد: اولویت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم احداث مدارس در مناطق جدید شهر قم و تخریب و بازسازی مدارس فرسوده در مناطق قدیمی این شهر است، همچنین این اداره کل به دنبال استانداردسازی مدارس در شهر قم است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم افزود: طراحی، اجرا و نظارت پروژه‌های عمرانی این اداره کل براساس آخرین آیین‌نامه‌های کشور است، مدارسی که در یک دهه اخیر در شهر قم ساخته شوند، در مقابل زلزله‌ها مقاوم هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدارس تازه ساخت در شهر قم با این نگاه ساخته شدند که در هنگام وقوع یک بحران مثل زلزله به عنوان مراکز امداد مورد استفاده قرار بگیرند و تمهیداتی در این خصوص اندیشیده شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار