رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین با آماده باش کامل و استفاده از تمام تجهیزات خود در جاده های استان حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۵۸۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 01 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛همتی زاده گفت: طی روزهای آینده برابر روال سالهای قبل و آیین و رسوم گذشته ، شاهد رفتن مردم به دامن طبیعت و به تبع افزایش استفاده از وسیله نقلیه و تردد در جاده ها خواهیم بود.

وی افزود: در این دو روز و بویژه در روز طبیعت که شاهد اوج ترددها هستیم نبایستی با رفتارهای غلط و خطرناک در رانندگی شادی خود و دیگران را به عزا مبدل کرد.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: پلیس راه استان با تمام امکانات با تخلفات رانندگی مقابله خواهد کرد و در این راستا با هرگونه ارتکاب تخلفات بویژه تخلفات خطرآفرین با جدیت و بدون اغماض برخورد خواهد کرد، چرا که آنچه برای پلیس مهم است امنیت جانی و مالی مردم است و با کسانی که این امنیت را به مخاطره بیاندازند مقابله خواهد شد.

وی ادامه داد: سوار کردن مسافر در قسمت بار وسایل نقلیه باربری ممنوع است سال گذشته بر اثر ایجاد حادثه برای یک دستگاه وسیله باری در روز طبیعت تمام سرنشینان آن کشته و یا به شدت مجروح شدند و علت این موضوع نیز عدم برخورداری از استانداردهای مسافربری و نداشتن سطح اتکای مناسب برای قرار گرفتن در زمان حادثه و نداشتن کمربند ایمنی و به طور کلی عدم کاربری خودرو برای جابجایی مسافر است که تبعات بسیار سنگینی برای راننده و بازماندگان آن به دنبال داشت لذا اکیدا تقاضا داریم مردم شریف استان و رانندگان از وسیله نقلیه باربری استفاده نکنند، چرا که از طرفی بسیار آسیب پذیر و از طرف دیگر حتی از حمایت های بیمه ای برخوردار نخواهند بود.

همتی زاده گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ ۱۳ فروردین ۹۷ در محورهای برون‌شهری ممنوع است.

وی یادآور شد: ماموریت پلیس راه در خصوص برخورد بدون اغماض با این دسته از وسایل نقلیه توجیه و با آنها برخورد خواهند کرد.

وی در پایان گفت مجموعه پلیس راه استان ایلام و کارکنان آن شادی در کنار خانواده بودن و استفاده از روزهای مفرح نوروزی را فدای ایمنی در جاده ها می کنند و تمام اقدامات آنها در راستای اهداف مقدس سازمانی و حفظ جان هموطنان در جاده ها می باشد و لذا در این راستا به خاطر حفظ حقوق اکثریت افراد جامعه با تخلفات برخورد می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار