استاندار البرز:
استاندار البرز گفت: امسال صادرات گل و گیاه از این استان با تقویت بسترهای لازم در فرودگاه پیام توسعه می یابد.
کد خبر: ۵۸۵۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 01 April 2018

به گزارش تابناک البرز، محمد علی نجفی در بازدید از ششمین جشنواره گل لاله در پارک شهید چمران کرج در جمع خبرنگاران با اشاره به استقرار مراکز تحقیقاتی ملی در استان البرز، اظهار داشت: این مراکز به عنوان یک پشتوانه قوی در بخش کشاورزی است که امسال برای توسعه صادرات گل و گیاه از البرز با تقویت بسترهای مناسب در فرودگاه پیام اهتمام ویژه ای وجود دارد.


وی با اشاره به راه اندازی ششمین جشنواره لاله های کرج، خاطر نشان کرد: نکته قابل توجه در این جشنواره تامین بخش عمده تولیدات و گیاهان مورد نیاز، از داخلی استان و کشور است.


نجفی گفت: استقبال چشمگیر مردم از این جشنواره بسیار حائر اهمیت بوده و تا شب گذشته بیش از 30 هزار نفر از این مکان زیبا بازدید کرده اند.


وی با بیان اینکه باید شرایطی را فراهم کنیم که مردم بتوانند از جاذبه های طبیعی استان بهره مند شوند افزود: پشتوانه بسیار خوبی در بخش کشاورزی و تولیدات باغی در استان وجود دارد و همچنین مراکز تحقیقاتی بزرگ و ملی مختلف که طی سال ها در البرز شکل گرفته، شرایط را برای این امر مهیا می سازد.


استاندار البرز اضافه کرد: درصدد تقویت مجموعه های مختلف در بخش کشاورزی هستیم و در کنار این امر اهتمام ویژه ای در فراهم کردن بستر صادرات گل و گیاه و گسترش گلخانه ها داریم.


وی گفت: با همین هدف، امسال فضای صادراتی در فرودگاه پیام تقویت می شود و روز گذشته نیز شاهد یک پرواز بزرگ باری در این فرودگاه بودیم که نوید بخش اقدامات ثمربخش آینده خواهد بود.


استاندار البرز در ادامه ضمن تبریک دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران افزود: بعد از پیروزی جمهوری اسلامی شعار استقلال و آزادی شکل گرفت و تثبیت نظام جمهوری اسلامی با رای 98.2 درصد در آن زمان محقق شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار