سال ۹۷ محقق خواهد شد
نامگذاری سال 97 به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، با هدف تقویت هرچه بیشتر چرخه اقتصادی ملی، نقشه راه ویژه ای برای مسئولان و مدیران برای رفع موانع تولیدی و ایجاد اشتغال بیشتر در کشور است.
کد خبر: ۵۸۵۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ 03 April 2018

به گزارش تابناک البرز حمایت از تولید داخلی به عنوان یکی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی می تواند کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت بیشتر قرار دهد و این مهم با فرهنگ سازی در زمینه مصرف کالای داخلی محقق می شود.


استاندار، امام جمعه کرج و نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی در دیدار نوروزی با شماری از مدیران و مسئولان اجرایی الزامات تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی را تشریح کرده و از مدیران حاضر در نشست خواستند تا با همراهی همیشگی و وحدت در تحقق آرمان های نظام اسلامی هرچه بیشتر تلاش کنند.


استاندار البرز با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی، گفت: برای تحقق شعار امسال باید با اقدامات عملیاتی تر اقدام کرد.


محمدعلی نجفی افزود: اقدامات موثری را در سال گذشته در استان البرز در حوزه های مختلف شاهد بودیم که در سال جاری باید تلاش بیشتری را دراین زمینه داشت.


وی ادامه داد: با پیام های مقام معظم رهبری و رییس جمهوری می توان به این نکته مهم دست یافت که همگان تکالیف مشخصی را برای تحقق شعار سال دارند و ملزم هستیم در این بخش حرکت کنیم.


نجفی گفت: با رویکردی که در مدیران و فرمانداران می بینم قطعا عملکرد فراتر خواهد رفت و با حرکت های که اخیرا شکل گرفته امیدواریم تا پایان سال بتوانیم به نتایج قابل قبول تری برسیم.


وی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت جوانان و بانوان در کشور برای بخش مدیریتی بهره بیشتری برد و براساس فرمایش مقام معظم رهبری به جوانان اعتماد لازم را باید داشته باشیم.


استاندار البرز گفت: رئیس جمهوری نیز در شعارهای انتخاباتی خود به اهمیت استفاده از حضور جوانان و نقش موثر آنان اشاره کرده بودند.


نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج نیزگفت: مردم بیشترین سهم را در تحقق شعار سال دارند، بنابراین فرهنگسازی برای مصرف کالای داخلی ضروری است.


آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی افزود: مسئولان و مردم در تحقق شعار سال دخیل هستند اما مردم سهم بیشتری دارند بنابراین فرهنگسازی لازم را باید دراین زمینه داشت.


وی اضافه کرد: دربحث کالای ایرانی نیز مسئولان و مردم باید به این مساله اهمیت بدهند مقام معظم رهبری بحث را بیشتر به سمت مردم بردند بنابراین باید فرهنگ سازی لازم را دراین زمینه داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار