خبر درگذشت حاج عطاطاهري مرا مانند خانواده صمیمی آموزش و پرورش عشایر متاثر کرد، همراه همیشگی محمد بهمن بیگی آخرین فصل کتاب زندگی را برای دانش آموزان داستان سرایی کرد.
کد خبر: ۵۸۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 03 April 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پی درگذشت " کی عطا طاهری " چهره ماندگار فرهنگ و ادب استان ، معاون وزیر آموزش و پرورش پیام تسلیتی صادر نمود.
متن پیام :
ان الله اناالیه راجعون
خبر درگذشت حاج عطاطاهري مرا مانند خانواده صمیمی آموزش و پرورش عشایر متاثر کرد، همراه همیشگی محمد بهمن بیگی آخرین فصل کتاب زندگی را برای دانش آموزان داستان سرایی کرد.

مرد بزرگی که با نگاهی امیدوار و رضایتی عمیق از زندگی سراسر عطایش در کنار ما نشست و با افتخار و البته فروتنی تمام در خصوص تجربیات ارزشمندش در مورد توسعه آموزش و پرورش در مناطق عشایری برای ما سخن گفت، هیچ چیزی حتی کهولت سن مانع از حضور گرم او در کنار عشایر نبود به همین دلیل در مراسم آغاز سال تحصیلی عشایر در.کاکان یاسوج این فرصت نصیب ما شد تا پای صحبت هایش بنشینیم و توصیه های او را بشنویم.
تمام امید او به کودکان و نوجوانان عشایر بود و از ما می خواست متعهدانه و از روی دل انجام وظیفه کنیم.
حاج عطاطاهري نمونه ای از انسان هایی بود که خوب زیستن را برای ما قشنگ معنا کرد تا آنجا که می توانید به دیگران فرصت خوب زیستن بدهید کاری که در تمام زندگی اش انجام داد.
امیدوارم خداوند در نعیم خودش او را میهمان دائمی نماید و به ما توفیق دهد که توصیه هایش را بکار بندیم.
با مهر برای کودکان سرزمین ایران کار کنیم.مصیبت سفرابدي ان بزرگ مرد راویژه به خانواده محترم بستگان.و مردم قدرشناس کهگیلویه و بویراحمد.وتلاشگران عرصه تعلیم و تربیت.تسلیت عرض نموده وازدرگاه خداوند متعال رحمت واسعه.برای ان. عزیز وصبربراي بازماندگان خواهانم

رضوان حکیم زاده
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار