مدیر کل ورزش و جوانان البرز گفت که تاکنون 12 کشور برای شرکت در رقابت های بین المللی جام دهه فجر و جام باشگاه های آسیا در رشته تکواندو به میزبانی البرز اعلام آمادگی کرده و حضور دارند.
کد خبر: ۵۸۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ 05 April 2018

به گزارش تابناک : امیر غفرانی روز پنجشنبه در جلسه شورای ورزش در استانداری البرز افزود: با توجه به ظرفیت های بسیار مناسبی که البرز در بخش ورزش بویژه در رشته تکواندو دارد، با مساعدت استاندار البرز میزبانی بیست و نهمین دوره جام بین المللی دهه فجر و هشتمین دوره جام باشگاههای آسیا به این استان واگذار شده است.
وی با بیان اینکه این رقابت ها در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار می شود خاطر نشان کرد: مسابقات بین المللی دهه فجر در روزهای 1 و 2 اردیبهشت و باشگاههای آسیا در روزهای 3و 4 با حضور ناظر فنی فدراسیون جهانی انجام می شوند.
غفرانی گفت: هند، یونان، افغانستان، تاجیکستان، لبنان، آذربایجان، پاکستان، عمان، سوریه، هند، قزاقستان و عراق از جمله کشورهایی هستند که در این دوره از رقابت ها شرکت دارند.
وی ادامه داد: استان البرز توانسته طی سال های گذشته افتخارهای زیادی در رشته تکواندو کسب کند، و در ارزیابی های صورت گرفته طی 4 سال گذشته البرز در این رشته ورزشی به عنوان مهد محسوب بوده و یک استان تکواندو خیر محسوب می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز افزود: با هدف برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها انتظار می رود که کلیه دستگاه ها از جمله دستگاههای خدماتی، انتظامی، امنیتی و اجرایی حمایت های لازم را داشته باشند.

 

 

 

منبع : ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار