تاجگردون در یک جلسه بزرگ ولایت فقیه را یکی از مهمترین مسائل جامعه دانست و گفت : ولایت فقیه سنگ بنای نظام جمهوری اسلامی است و ظلم ستیزی انقلاب و نظام اسلامی از این اصل مهم و مترقی سرچشمه گرفته است. آیا سخنی شیواتر و زلال تراز این بیان و کلام میتوان پیدا کرد؟
کد خبر: ۵۸۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ 05 April 2018
پس از حادثه ناگوار دنا و به میان آمدن موضوع استیضاح برخی وزیران مرتبط با این حادثه و صحنه گردانی این استیضاح چه در میان موافقان و چه در میان مخالفان ، توسط نمایندگان کهگیلویه و بویراحمدی مجلس شورای اسلامی و شکست طرح استیضاح ، پس لرزه های شدیدی با چاشنی دو قطبی قومیت این استان را در بر گرفت و کار به جایی کشید که تاجگردون اعلام نمود اگر به بویراحمد بیاید به عنوان نماینده مردم این شهرستان موفق خواهد شد به مجلس راه یابد و البته عده ای این موضوع را جدی گرفته و شروع به تحلیل این سخنان نمودند و یادداشت های متعددی از موافقان و مخالفان در رسانه ها منتشر شد.
آنچه در ادامه آمده است به قلم یکی از افراد با اصلیت بویراحمدی است که به این موضوع واکنش نشان داده است و البته معتقد است غلامرضا تاجگردون چهره ای فراتر از استان دارد ضمن اینکه اگر به بویراحمد و دنا بیاید و در انتخابات شرکت کند ، اعتماد بویراحمدی ها را به همراه خواهد داشت.
حمید محمد زاده در یادداشتی که در اختیار تابناک کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت ، نوشت : چند ماهی است که زهر قلمهای مغرض بر صفحه سفید کاغذ و برسینه تابناک سایتها به درج مطالبی مشغولند وپرده اخلاق را کنار گذاشته اند وبا جدالهای ساختگی وحاشیه سازیها خسارات جبران ناپذیری بر جامعه ما تحمیل کرده اند.زمان محدود است ودامن زدن به کشمکش هاوجدال برسر مسائل حاشیه ای فرصت ها را ازبین می برد ومناطقی که در چنین فضاهای مسموم قرار می گیرد توسعه نخواهند یافت وحاشیه ها بر متن وامور اصلی واساسی غلبه خواهد کرد.
محمد زاده در ادامه این یادداشت آورده است : انتقاد سالم دستگیره ترقی است ولی مخالفتهای دامنه دار و با اغراض سیاسی پیشرفتها را از ما می گیرد و ما را درسیر باطل قرار می دهد. با این مقدمه نکاتی را با ترکیب کلمات عرض خواهم کرد.
1: حمله به تاجگردون در ذهن حمله کنندگان ونوع مخالفت آنها برای هر خواننده ای روشن است که هرکدام برای رسیدن به اهداف خویش نمایشی به صحنه می آورد تا بواسطه بازیگر بزرگ و معروفی چون تاجگردون دردهای سهمگین خود را در رخداد نمایش مطرح نماید . نگاه ناپسند و نخ نما شده به طراحی کسانی است که از کاروان پیشرفت عقبند و در تخریب و تحقیر رقیب گاهی عزت بویر احمد گاهی سرحد و گرمسیر و گاهی تکنولوژی فرودگاه را پیراهن عثمان می کنند با این تاکتیک پاسخی حاصل نخواهد شد و مردم نشان دادند با تاجگردون و گرمسیر مشکلی ندارند و محتوا و درونمایه نوشته خانم هدایتخواه قبل از انکه متوجه تاجگردون باشد تخریب دیگری را رقم می زد.
2:نکته بعدی که حملات به تاجگردون را شدید تر کرد اتخاذ تصمیم به استبضاح وزیران مربوط به حادثه سقوط هواپیما که بانی آن تاج گردون بود درصدد برآمدند درلابلای گرد و غبار حملات نقش تاجگردون را کم رنگ جلوه دهند غافل از اینکه لابی لرها با حضور بهروزنعمتی- فریدون حسنوند و محمد علی وکیلی به رهبری تاجگردون یک گزینه لر به رئیس جمهور معرفی کنند.
گرد و غبار دیگری که بپاشد و جز با چشم مسلح دیده نمیشد هاله نوری بود که اطراف شهردار سابق گچساران را گرفت و چنان هیجان زده به صحنه آمد و درحال ربودن گوی سبقت از بزرگان اصولگرایان بود که ناگهان از حول حلیم در دیگ افتاد.
3: نکته دیگر به واکنش یک بویر احمدی به نام دکتر صالح نسب اشاره میکنم که گفت:من به عنوان یک بویر احمدی به شما می گویم که نه تنها بویر احمد و دنا و استان بلکه تمام ایران تو را می خواند و البته به همان وسعت نگاه انتظارات هم از شما فراتر رفته است. تاجگردون فرزند ارزشمند خطه زاگرس اگر در شهرستانهای بویراحمد و دنا کاندیدا شود اعتماد مردم را به همراه خواهد داشت.
4:وقتی تاجگردون یک جوان 16 ساله بسیجی در وصیت نامه اش درسال 61 می نویسد زیر تابوت مرا کسانی بگیرند که اعتقاد به ولایت فقیه داشته باشند و بیان می دارد ولایت پذیرییم را با خون پذیرفتم و به حکم وظیفه بلکه به حکم عقل نظام و ولایت فقیه را پذیرفته ام مسلم است با کسانی که برای مقاصد سیاسی و حفظ جایگاه خود دم از انقلاب و ولایت فقیه می زنند زمین تا آسمان فاصله دارد. شهدای ما از جمله شهید تاجگردون برای ماندگار شدن ولایت خون پاک خود را نثار کردند و برای اسلام عزت و کرامت بخشیدند.
تاجگردون در یک جلسه بزرگ ولایت فقیه را یکی از مهمترین مسائل جامعه دانست و گفت : ولایت فقیه سنگ بنای نظام جمهوری اسلامی است و ظلم ستیزی انقلاب و نظام اسلامی از این اصل مهم و مترقی سرچشمه گرفته است. آیا سخنی شیواتر و زلال تراز این بیان و کلام میتوان پیدا کرد؟
اما متأسفانه حاشیه گران همان کسانی که حیات سیاسی آنها در ایجاد حاشیه سازی و فرار دادن مغزها و نخبگان این استان است با طرح مسائل واهی اعتقاد و اتحاد را به حاشیه برده و نمی گذارند مظلومیت استان در مسیر و متن اصلی خویش فریاد زده شود.
5:من بر این باورم که دکتر تاجگردون درقالب جناح نمی گنجد و فراتر از مرز بندیهای معمول است و شخصییتی ملی دارد مورد احترام عقلای استان و کشور است بزرگان کشور به او احترام می گذارند و این یعنی احترام به مردم استان کهگیلو یه وبویر احمد.
وی در پایان یادداشت خود نوشته است : البته به آقای تاجگردون یاداور می شوم ریاست کمسیون مجلس که نصیب شما شده است به حکم محکم باقی نخواهد ماند و این نیز بگذرد و تضمینی برای ریاست درآینده نیست.انتظار داریم که رویکرد حمایتی و عملکرد نظارتی شما در رابطه با نقطه به نقطه این استان یکسان و هر کاری که برای مردم این استان انجام بدهید برای همیشه در صحیفه استان و در صفحه سوابق حضرتعالی مثبوت خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
تمام ماهیتش سی بویراحمد مشخص شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار