مهران مدیری امشب میزبان عادل فروسی پور مجری برنامه نود در آخرین قسمت برنامه دورهمی است تا مخاطبان شبکه نسیم طی چند شب آینده میزبان برنامه خندوانه به جای برنامه ترکیبی مهران مدیری باشند.
کد خبر: ۵۸۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 06 April 2018

به گزارش تابناک : مهران مدیری مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی "دورهمی" امشب در آخرین قسمت از این برنامه میزبان عادل فروسی پور مجری برنامه نود می شود. 

عادل فروسی پور و مهران مدیری

برنامه دورهمی در سری جدید خود چهره های برجسته فرهنگی، هنری و ورزشی را به برنامه دعوت کرده است و تا کنون میزبان هنرمندان و ورزشکارانی چون احمد نجفی، محمود کلاری، مرجان محتشم، سید محمد موسوی، مانی رهنما، نیما کرمی، الناز حبیبی، خسرو حیدری، خداداد عزیزی، گروه ماکان بند، پژمان بازغی و مستانه مهاجر، حمید هیراد، پژمان جمشیدی، ابوالحسن تهامی، مهدی سلطانی سروستانی، بیژن امکانیان، سحر دولتشاهی، مصطفی زمانی، سام درخشانی، سارا بهرامی، خواهران اسکندری،رامبد جوان و سروش جمشیدی بوده است.

برنامه تلویزیونی "دورهمی" به کارگردانی و اجرای مهران مدیری و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 23 به روی آنتن می رفت و با پخش برنامه امشب پرونده دورهمی مهران مدیری برای همیشه بسته می شود تا در چند شب آینده مخاطبان میزبان برنامه "خندوانه" رامبد جوان به جای "دورهمی" از شبکه نسیم باشند. 

پخش "دورهمی" با اجرا و کارگردانی مهران مدیری از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع شد.این مجموعه، اواسط پاییز سال ۹۴ و با آغاز مقدمات ساخت دکور وارد مرحله پیش تولید شد. هدف سازندگان، ارائه یک مجموعه تلویزیونی با ساختاری کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون بوده‌است.

دورهمی دکوری عظیم دارد، در هر قسمت ۳۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌کنند، به تماشای بازی بازیگران می‌نشینند، در واقع مجموعه به مانند تئاتری است که در هر قسمت مخاطبانی (حدود ۳۰۰ نفر) را به عنوان تماشاگر پذیراست.

"دورهمی" در 4 فصل روی آنتن صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رفت و پخش سری چهارم آن از آذر ماه ۱۳۹۶ در شبکه نسیم آغاز شد. در سری چهارم بازیگرانی چون سیامک انصاری ومه‌ لقا باقری که در فصل سوم حضور داشتند از گروه جدا شدند؛ ولی سروش جمشیدی در گروه ماند و سحر ولد بیگی نیز اضافه شد. نمایش ها در فصل چهارم نسبت به فصل های گذشته بسیار محدود بود و بعد از چند قسمت سحر ولدبیگی هم از پروژه جدا شد.

به جز بازیگران ثابت، در هر قسمت یک بازیگر مهمان نیز حضور داشت که با حضور در مقابل دوربین همراه با سایر بازیگران سعی در ایجاد یک فضای شیرین و کمدی داشتند.

برنامه دورهمی از نگاه مردم به عنوان بهترین برنامه در سال ۱۳۹۵ انتخاب شد. این رای‌گیری دربرنامه سه ستاره که با اجرای احسان علیخانی بود، انجام شد، همچنین مهران مدیری کارگردان، مجری و طراح این برنامه هم مقام اول را در حوزه بهترین اجرا به خود اختصاص داد.

 مهران مدیری

همچنین مهران مدیری در سال 95 و 96 به عنوان بهترین چهره تلویزیونی از سویشانزدهمین و هفدهمین جشن حافظ انتخاب شد. 

مهران مدیری این روزها برای اجرای برنامه دورهمی در نظرسنجی جشنواره سین سیما تا امروز به عنوان بهترین مجری در صدر آرای مردمی قرار دارد که نتایج آن بیست و دوم اردیبهشت اعلام می شود.

 

 

منبع : میزان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار