خواسته مشترک بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای تمدید قرارداد مشخص شد.
کد خبر: ۵۸۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ 06 April 2018

به گزارش تابناک : بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد خود با این باشگاه به خواسته مشترکی رسیده‌اند که از نظر مالی چندان به سود باشگاه‌ نیست. با توجه به اینکه احتمال بخشش محرومیت باشگاه پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات تابستانی خیلی کم است از این‌رو مسئولان این باشگاه چاره‌ای جز حفظ همه نفرات تیم‌شان ندارند. از این رو فرصت خوبی هم نصیب سرخپوشان شده تا خواسته‌های خود را از باشگاه‌شان مطرح کنند.


خواسته‌ای که بین همه نفرات پرسپولیسی‌ها مشترک است، تسویه حساب کامل و بخشش جریمه‌هایی است که فصل پیش و مدیریت قبلی باشگاه پرسپولیس برای آنها در نظر گرفت. سرخپوشان فصل گذشته با جریمه‌های مختلفی از سوی مدیریت باشگاه مواجه شدند که باعث شد 5 تا 15 درصد قراردادشان کسر شود و این موضوع دلخوری شدید آنها را در پی داشت.

 

حالا که مدیریت جدید این باشگاه مجبور به حفظ بازیکنان این تیم شده آنها هم فرصت را غنیمت شمرده و خواهان بخشش این جریمه‌ها و بازگرداندن پول خود هستند. خواسته‌ای که باید دید از سوی گرشاسبی اجرایی خواهد شد یا نه. سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکنون تقریبا 60 تا 70 درصد بازیکنان این تیم را پرداخت کرده و آنها برای ماندن خواهان تسویه حساب کامل شده‌اند.

 
 
 
منبع : وانانیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار