امام جمعه کرج :
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به فرا رسیدن بیستم فروردین ماه روز ملی فناوری هسته ای گفت: دستیابی به این فناوری گامی ارزشمند در رشد علمی و بالندگی کشور است.
کد خبر: ۵۸۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 07 April 2018

به گزارش تابناک البرز٬ آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج اظهار داشت: ایران اسلامی با این پیشرفت علمی در ردیف معدود کشورهای دارای فناوری هسته ای قرار گرفت و بیستم فروردین ماه به مراتب از روز ملی شدن نفت با اهمیت تر است .


نماینده ولی فقیه دراستان البرز افزود: کشورهای غربی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ساخت نیروگاه هسته ای در ایران را از اولویت های خود دانستند اما پس از پیروزی انقلاب، آمریکا و برخی کشورها با این امر مخالفت کردند.


حسینی همدانی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدای هسته ای را باید گرامی بداریم، ادامه داد: ایران که درصدد بهره برداری صلح آمیز از انرژی هسته ای است با مخالفت مواجه می شود اما داشتن سلاح هسته ای برای رژیم صهیونسیتی که عامل جنگ وخونریزی در منطقه بوده، مانعی ندارد.


نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به قطع رابطه سیاسی آمریکا با ایران در فروردین ماه سال 59 گفت:
امام راحل (ره ) نیز درمقابل این تصمیم آمریکا ، موضعگیری بسیار محکمی اتخاذ کردند که با حمایت یکپارچه ملت ایران همراه شد.


وی اضافه کرد: آمریکایی ها براین باور بودند که می توانند با این قطع رابطه برای جمهوری اسلامی موانع بزرگی ایجاد کنند واز هیچ تلاشی فروگذار نکردند اما نتوانستند خدشه ای در آرمان های نظام اسلامی به وجود بیاورند.


نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: امروز آمریکا همچنان نیز دست از کینه توزی برنداشته و به طرق مختلف درصدد فتنه افکنی است اما مردم انقلابی ایران در مقابل دشمن ایستاده اند.


نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به موج جدید مبارزات ملت فلسطین در مقابل تجاوز رژیم صهیونیستی بیان داشت: هفته گذشته دنیا شاهد بود که در سالگشت اشغال این سرزمین که روز نکبت نام گرفته ، هزاران نفر از مردم فلسطین به سمت مرزها رفته و نام این راهپیمایی را مسیر العوده گذاشتند .


وی ادامه داد: مردم مظلوم فلسطین ضمن محکوم کردن تجاوزهای رژیم صهیونیستی ، ازحمایت های آمریکا از این رژیم ابراز انزجار کردند.


خطیب جمعه کرج بیان داشت: نامه مقام معظم رهبری به اسماعیل هنیه نیز حائز نکات قابل توجهی است که در بخشی از آن حمایت همه جانبه از فلسطین مورد اشاره قرار گرفته است.


نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به اقدامات ضد انسانی آل سعود در یمن گفت: سران عربستان نمی توانند با ادامه نسل کشی در یمن و حمایت از جریان اسلام تکفیری در مقابل اسلام ناب راه به جایی ببرند.


وی اضافه کرد: آل سعود با مسلمان کشی در یمن چهره واقعی خود را نشان داده است.


آیت الله حسینی همدانی دربخش دیگری از سخنانش گفت: یکی از دغدغه های جمهوری اسلامی محرومیت زدایی از اقشار کم درآمد جامعه و گسترش عدالت در عرصه های مختلف بوده و در سال 58 امام (ره) با توجه به این امر دستور تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را صادر کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار