سال گذشته
رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور دامپزشکی استان البرز گفت: برای پیشگیری از بیماری ها ، سال گذشته 130 میلیون دز انواع واکسن طیور دراین استان مصرف شد.
کد خبر: ۵۸۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 07 April 2018

به گزارش تابناک البرز٬ سعید حسنی انزابی افزود: پارسال با شیوع دوباره بیماری آنفلوآنزای فوق حاد طیور در سطح کشور، استان البرز نیز با این بحران مواجه شد که با اقدام به موقع توانستیم این بیماری را کنترل کنیم .


وی اظهار داشت: اکنون 28 واحد مرغداری تخمگذار و 7 واحد مرغداری پولت تخمگذار با ظرفیت جوجه ریزی یک میلیون و 740 هزار قطعه ، 4 واحد فارم مادر با ظرفیت جوجه ریزی 142 هزار قطعه و 25 واحد مرغداری گوشتی به ظرفیت 482 هزار قطعه در البرز فعال است.


حسنی انزابی به دیگر اقدامات انجام شده این بخش اشاره کرد و گفت: 1845 مورد بازدید از مرغداری های گوشتی و تخمگذار، 6543 مورد نمونه برداری برای پایش بیماری ها، 370 مورد بازدید و نمونه برداری از کارگاه های پرورش ماهی و 569 مورد بازدید و نمونه برداری از زنبورستان های فعال استان در سال گذشته انجام شد.


وی، 3148 مورد بازدید و مراقبت فعال از مرغداری ها و کارخانه های جوجه کشی، 71 نوبت بازدید و نمونه برداری از مزارع مرغ مادر و 6100 نمونه برداری برای پایش های میکروبی را از دیگر اقدامات برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار