مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان قم خبر داد
مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان قم از تجديد آسفالت 95 مدرسه در قم طي سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۸ 08 April 2018

به گزارش تابناک قم، محسن پورگلیان با اشاره به پروژه‌های خیر ساز اظهار کرد: مدرسه استثنایی جسمی حرکتی حاجیه خانم کازرونی در منطقه بلوار شهید محلاتی، سالن ورزشی مدرسه گیوه‌چیان، مدرسه روستای طایقان، مدرسه روستای حاجی‌آباد، مدرسه خوش رفتار و زمین چمن کانون مریم از جمله پروژه‌های خیری اداره نوسازی است.

وی با بیان اینکه اقدامات جدی و جهادی در زمینه آسفالت و ایزوگام مدارس طی سال 96 انجام شده است گفت: هزار و 500 تن قیر تحویل گرفته شد و در قالب تفاهم‌نامه با شهرداری قم تجدید آسفالت 95 مدرسه با زیر بنای 90 هزار متر مربع در سال گذشته صورت گرفت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم با بیان اینکه 220 مدرسه به آسفالت نیاز داشتند عنوان کرد: 50 درصد مدارس آسفالت شده ابتدایی هستند زیرا دانش‌آموزان ابتدایی آسیب‌پذیرتر هستند و سپس به ترتیب مدارس متوسطه اول و دوم در مراتب بعدی قرار دارند.

وی با اشاره به تجدید ایزوگام‌ مدارس گفت: حدود 160 مدرسه به ایزوگام نیاز داشتند که از این تعداد ایزوگام حدود 100 مدرسه با 52 هزار متر مربع زیربنا انجام شد.

پورگلیان یادآور شد: امیدواریم این امور طی سال 97 ادامه داشته باشد و اقدامات جدی برای همه مدارس نیازمند به آسفالت یا ایزوگام انجام شود.

وی با اشاره به حوزه استانداردسازی گرمایشی و سرمایشی مدارس گفت: این فعالیت از چهار سال گذشته آغاز شده و طی سال 96 استانداردسازی گرمایشی و سرمایشی 19 مدرسه با 228 کلاس درس و 28 هزار متر مربع زیربنا انجام شده است و این فرآیند ادامه دارد تا همه مدارس به استاندارد لازم برسند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار