مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين تاکيد کرد مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين تاکيد کرد:
مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: کارخانه آسفالت شهرداري قزوين با تکنولوژي روز و با دستگاه هاي اتوماتيک، کيفيت توليد آسفالت را افزايش داده است.
کد خبر: ۵۸۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 08 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،بهرامي با اشاره به ارتقاء کيفيت توليد آسفالت در کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداري قزوين افزود: استفاده از مصالح شکسته کوهي يکي از مهمترين علل توليد آسفالت مرغوب است، از سوی دیگر،استفاده از دستگاه هاي پخت با تکنولوژي روز و کاملا اتوماتيک، به‌کارگيري نيروهاي مجرب و دقت بالاي واحد کنترل کيفي کارخانه و بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي علمي و کنترلي آزمايشگاه خاک استان از ديگر دلايل ارتقاء کيفيت توليد آسفالت است.

مدير عامل سازمان عمران شهرداري قزوين يادآور شد: در سال جاري توجه به کيفيت و کميت و همچنين رصد لحظه‌اي کيفيت و کاهش قابل توجه آلودگي محيط زيست از مهمترين تغييرات اساسي در وضعيت توليد در کارخانه آسفالت شهرداري قزوين است که اين مهم در ميزان توليد آسفالت نيز تاثير مثبتي داشته است.

وي با بيان اينکه کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداري قزوين در مجموع ظرفيت توليد 360 تن آسفالت در ساعت را داراست، گفت: همه مصالح بيس و ساب بيس از معادن سازمان استخراج و در کارخانه خردايش و فرآوري مي‌شود و پس از انجام کنترل‌هاي لازم به لحاظ دانه‌بندي و مشخصات فيزيکي و شيميايي، براي عمليات روسازي در شهر مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

بهرامي اضافه کرد: با توجه به ظرفيت کارخانه آسفالت، اين سازمان قادر است علاوه بر تامين و توليد همه آسفالت مصرفي شهر، نسبت به تامين آسفالت شهرداري‌هاي همجوار با بهترين کيفيت اقدام کند.

اين مسئول در ادامه با اشاره به کيفيت و استاندارد بودن آسفالت توليدي کارخانه آسفالت شهرداري قزوين، بيان کرد: آزمايشگاه کنترل کيفي کارخانه آسفالت از حيث امکانات و تجهيزات از درجه بالايي برخوردار است و توليد اين مجموعه با تاييد اين آزمايشگاه اجازه خروج دارد و در صورت عدم رعايت 100 درصد استانداردها اجازه خروج آسفالت از کارخانه صادر نمي‌شود.

وي اضافه کرد: واحدهاي توليدي کـارخانجـات‌ آسفالت سازمان عمران شهرداري قزوين با دارا بودن سيستم‌هاي سيلوي‌ گرم، اين قابليت را دارند تا حجم قابل‌ ملاحظه‌اي از مصالح توليد‌ شده را تا زمان بارگيري نگهداري كنند، اين واحدها همچنين با برخورداري از سيستم اويل هيتر، قادر هستند قير‌ مصرفي را با‌ استفاده از حرارت غير‌مستقيم‌ آماده ‌مصرف کنند.

بهرامي تاکيد کرد: استفاده از حرارت غير‌مستقيم در عمل‌ آوردن قير علاوه بر اينکه مانع از سوختن قير مي‌شود، تأثيرات زيست‌محيطي مثبتي نيز به‌ همراه دارد و گرم نگه داشتن قير با استفاده از روغن‌هاي حرارتي انجام مي‌شود تا از کيفيت قير کاسته نشود.

این مسئول با اشاره به عوامل موثر بر افزايش توليد در کارخانه آسفالت گفت: فعاليت در سه شيفت کاري، تامين و دپوي به موقع مواد اوليه، افزايش سرعت حمل و پخش و البته افزايش پروژه هاي عمراني که امکان مصرف سريع محصول توليد شده را فراهم ساخته است، از مهمترين دلايل اين افزايش توليد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار