امام جمعه کرج:
جامعه‌ استکباری با تمام قوا برای زمین زدن نظام اسلامی به میدان آمده و ناکارآمد نشان دادن نظام و القاء مشکلات زیربنایی و غیرقابل‌حل در مجموعه‌ها، ابزار تبلیغی دشمنان است.
کد خبر: ۵۸۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 09 April 2018

به گزارش تابناک البرز٬ نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج گفت: جامعه‌ استکباری با تمام قوا برای زمین زدن نظام اسلامی به میدان آمده و ناکارآمد نشان دادن نظام و القاء مشکلات زیربنایی و غیرقابل‌حل در مجموعه‌ها، ابزار تبلیغی دشمنان است.


آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری البرز با اشاره به تلاش دشمنان برای تخریب ارکان نطام اسلامی اظهارداشت: امروز بای یک هجمه بین‌المللی مواجه هستیم.


وی با بیان اینکه تخریب و تضعیف قوه قضاییه، خیانت به انقلاب و یک جرم مسلم است ،خاطر نشان کرد: قوه قضاییه یکی از ارکان اصلی نظام اسلامی است و هر کس به هر نحوی در پی تضعیف این قوه با بیان مطالب نادرست و کذب باشد، به‌ نظام و انقلاب خیانت کرده و مجرم است، هر شخصی هم اعتراضی دارد باید این اعتراضات را در چارچوب‌های معیّن شده بیان کند.


وی ادامه داد: در این فضا همه دستگاه‌ها، بخصوص دستگاه قضایی که مورد شدیدترین هجمه‌ها است باید بیشتر از همیشه به ارائه گزارش های شفاف خدمات و فعالیت‌های خود بپردازند تا جو کاذبی که دشمنان در فضای مجازی و رسانه‌ها به دنبال آن هستند، شکسته شود.


امام جمعه کرج افزود: قدامات مثبت قوه قضاییه در زمینه کاهش میزان جرائم ، بشارتی است که هرچند در سطح جامعه نیز محسوس نباشد، اما ارزشمند و درخور تقدیرمی باشد.


رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز، با بیان اینکه امنیت و عدالت از مبانی بنیادین انقلاب اسلامی است، گفت: هرچند که ضعف ساختارها و مسائلی ازاین ‌دست، سبب ضعف‌هایی در خدمت‌رسانی کامل به مردم می شود اما القاء این مطلب که دستگاه قضایی به‌عنوان مسئول برپایی عدالت در جامعه، به وظیفه خود عمل نمی‌کند و هجمه‌های شدید و گستره به این مجموعه، ظلم مضاعفی به این دستگاه و نظام اسلامی است.


حسینی همدانی افزود: رسیدگی به پرونده و ارائه‌ خدمات به شکل سریع، بلندگویی پرقوت در تقویت اعتماد عمومی به این دستگاه است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود بر تحقق شعار سال اشاره و بیان داشت: وظیفه همه در قبال این نامگذاری، از بین بردن موانع حمایت از کالای ایرانی، یعنی مقابله با قاچاق کالا، رسیدگی سریع، جدی و دقیق بر پرونده‌ های قاچاق و کنترل و بازرسی‌های تعزیراتی بازار است که باید با جدیت دنبال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار