فرمانده انتظامی البرز از انهدام باند کلاهبرداری و پولشویی در استان البرز و دستگیری ۴ نفر در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۵۸۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 09 April 2018
به گزارش تابناک : سردار عباسعلی محمدیان در تشریح این خبر، اظهار کرد: در ارجاع چند پرونده کلاهبرداری با شیوه کارت به کارت بانکی از تعدادی از استان های کشور به پلیس آگاهی البرز، موضوع به صورت ویژه در دست بررسی قرار گرفت.
 
وی در ادامه افزود: با توجه به انتقال مبالغ کلاهبرداری به حساب افرادی در شهر کرج، اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان البرز موضوع را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار داد.

فرمانده انتظامی البرز تاکید کرد: در بررسی پرونده شاکی مشخص شد که افراد کلاهبردار در تماس تلفنی با مالباخته وانمود کرده که تلفن همراه اول شما، برنده ۵۰۰ میلیون ریال هزینه سفر به عتبات عالیات شده و با بکار گیری شیوه و ترفندهای متقلبانه طعمه ها را به پای دستگاه خودپرداز کشانده و اقدام به تخلیه حساب آنان می کردند.

وی با بیان اینکه در استعلام از بانک های افتتاح حساب مشخص شد که مبالغ واریزی به حساب ۴ نفر واریز شده، افزود: در اقدامات اطلاعاتی ماموران، هویت افراد کلاهبردار و محل اختفای آنها محرز و تحت کنترل قرار گرفت.

سردار محمدیان ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری کارت به کارت و پولشویی به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال اعتراف کرده و اذعان داشتند که با همکاری چند نفر در داخل زندان از طریق افراد معتادی که به نام آنان افتتاح حساب شده بود، اقدام به کلاهبرداری کارت به کارت کرده و پس از تخلیه وجوه واریزی، گوشی تلفن همراه، طلا و وسایل قیمتی خریداری می کردند.

فرمانده انتظامی البرز از شهروندان خواست تا چنانچه با این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفتند برای پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.
 
 
منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار