سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از تدوین وآماده سازی طرح جامع گردشگری این استان با هدف تسهیل ورود سرمایه گذاران خبرداد.
کد خبر: ۵۸۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶ 09 April 2018

به گزارش تابناک : محمود کامکار  اظهار کرد: طرح جامع گردشگری به عنوان یک شناسنامه از ظرفیت های موجود استان خواهد بود و می تواند در اختیار سرمایه گذاران وعلاقمندان این حوزه قرار بگیرد.

وی افزود: همچنین در قالب جلساتی که در استانداری برگزار شده کارگروهی برای روان سازی فرایند حضور سرمایه گذاران در حال شکل گیری است  وامیدوارم به بستر مناسبی برای توسعه گردشگری استان مبدل شود.

کامکار با اشاره به وجود ظرفیت های بالای گردشگری شهرستان های مختلف استان گفت: در حوزه های بوم گردی، هتلینگ، مجتمع های تفریحی و رفاهی از پتانسیل خوبی در استان برخورداریم و زمینه برای مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری مهیا است.

وی توسعه بوم گردی به خصوص در دو شهرستان ساوجبلاغ و طالقان را مورد اشاره قرار داد و گفت: این مناطق در این موضوع بسیار قابلیت دارند و می توانند بستر ایجاد اشتغال را برای مردم این مناطق فراهم کنند.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از بهره برداری ۲ هتل جدید در استان طی سال جاری خبرداد و گفت: در صورتی که برخی مشکلات  موانع اداری و فرایند اخذ تسهیلات آنها مرتفع شود شاهد افتتاح این واحدهای اقامتی خواهیم بود.

این مسئول اضافه کرد: همچنین یک مجتمع بزرگ اقامتی در منطقه گرمدره با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که امیدواریم در سال جاری وبا توجه به وعده مجری آن به بهره برداری برسد.

 

 

منبع : مهر کرج 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار