رئیس هیئت اسکواش استان البرز از احداث ۵ زمین ورزشی اسکواش با هزینه بیش از یک میلیارد تومانی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ 09 April 2018

به گزارش تابناک : سروش خندان‌د با بیان اینکه مشکل زیرساختی در اسکواش البرز از گذشته وجود دارد، اضافه کرد: کورت(زمین) اسکواش البرز  چند سانتی‌متر کوتاه است که این مشکل برطرف  و این کورت تا تابستان ترمیم می‌شود.

رئیس هیئت اسکواش استان البرز با تاکید بر اینکه در تمام شهرستان‌های البرز باید تیم اسکواش تشکیل شود، خاطرنشان کرد: حمایت‌های مالی و تشکیلاتی از اسکواش البرز و آمایش ورزشی این رشته در سطح استان حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در اردیبهشت ماه سال جاری مراحل احداث سه کورت سالن ورزشی اسکواش در سالن ورزشی کیانمهر کلنگ زنی می‌شود و دو کورت ورزشگاه انقلاب کرج نیز که پیشرفت 30 درصدی دارد حداکثر تا تابستان احداث و تکمیل  می‌گردد.

خندان دل با اشاره به اینکه کورت و زمین ورزشی اسکواش کیانمهر 800 میلیون تومان و کورت ورزشی ورزشگاه انقلاب با اعتبار 300 میلیون تومانی احداث می‌شود، خاطر نشان کرد: 60 اسکواش باز به صورت بیمه شده و سازمان یافته در استان البرز فعالیت دارند و 10 مربی و 12 داور مردان و بانوان در استان البرز نیز در این رشته فعال هستند و برنامه مناسبی نیز برای استعدادیابی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه با ساخت این کورت‌های ورزشی البرز میزبان مسابقات کشوری می‌شود،تصریح کرد: تیم بانوان و آقایان استان البرز در 2 دوره از مسابقات کشوری شرکت کردند و در مسابقات ماه اینده نیز این تیم حضور می‌یابد که این شرکت در مسابقات برای اولین بار صورت گرفت.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار