رئیس شورای اسلامی استان البرز با اشاره به استعدادهای فراوان ورزشی در استان ، گفت: البرز به لحاظ سرانه فضای ورزشی نسبت به سایر مناطق کشور فقیر است.
کد خبر: ۵۸۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 10 April 2018

به گزارش تابناک : دکتر نادر ایزدبین روز دوشنبه در نشست مشترک مدیرکل ورزش و جوانان البرز و خبرنگاران در باشگاه فرهنگی ورزشی میلاد کرج ، ادغام ورزش و جوانان را کارشناسی شده ندانست و افزود: با این وضعیت بسیاری از مشکلات جوانان مورد غفلت واقع شده است.
وی ادامه داد: مشکلات زیر ساختی در حوزه جوانان آنقدر وسیع است که هنوز وزارت ورزش و جوانان نتوانسته انتظارات جامعه را برآورده کند. 
ایزدبین گفت: البرز به لحاظ سرانه ورزشی فقیر است و این سرانه در شهرستان های کرج و فردیس هنوز به شاخص های مد نظر نرسیده است.
وی ادامه داد: بسیاری از سالن های ورزشی استان را شهرداری ها و بخش خصوصی احداث کرده و در اختیار ورزش قرار گرفته است.
امیر غفرانی مدیر کل ورزش و جوانان البرز در این نشست گفت: ورزشکاران البرزی سال گذشته 1500 مدال جهانی ، آسیایی و بین المللی دریافت کردند و میزبانی 120 مسابقه کشوری عهده دار شدیم.
وی ادامه داد: دراین مدت 2 سالن ورزشی در البرز گشایش یافت و سرانه ورزشی استان از 38 صدم سانتی متر به 53 صدم سانتی متر افزایش یافت.
غفرانی افزود: 63 پروژه نیمه تمام ورزشی در استان البرز وجود دارد که به علت مشکلات اعتباری نمی توان پروژه جدیدی در استان آغاز کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان البرز گفت: به زودی المپیاد ورزش روستایی در البرز برگزار می شود .
وی بیان داشت : امسال برای جمعیت 600 هزار نفری فردیس مجوز فعالیت اداره ورزش و جوانان را دریافت کردیم.
استان البرز دارای حدود 130 ورزشکار ساماندهی شده است.

 

 

منبع : ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار