بیش از 35 میلیون تردد جاده ای درالبرز به ثبت رسید
تعداد تردد های خودرویی ایام نوروز امسال در جاده های این استان 35 میلیون و 318 هزارو 63 مورد ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، 8.5 درصد افزایش داشت.
کد خبر: ۵۸۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 10 April 2018

به گزارش تابناک البرز٬ مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز اعلام کرد که تعداد تردد های خودرویی ایام نوروز امسال در جاده های این استان 35 میلیون و 318 هزارو 63 مورد ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، 8.5 درصد افزایش داشت.


مهرداد جهانی اظهار داشت: این تعداد تردد از تاریخ 25 اسفند ماه سال گذشته تا 17 فروردین ماه سال جاری پس از استخراج داده ها از طریق سیستم های هوشمند جاده ای به ثبت رسید.


این مسئول با اشاره به اینکه تردد ها توسط 44 دستگاه تردد شماربه ثبت رسید، خاطرنشان کرد: استان البرز رتبه نخست تردد خودرویی کشور در ایام نوروز به خود اختصاص داد.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز همچنین به جابه جایی 136هزار و 844 مسافر از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی اشاره کرد و افزود: این مسافران طی 8326 سفر شامل، 6078 سرویس توسط ناوگان اتوبوسی و 1978سرویس ناوگان مینی بوسی و سواری کرایه جابه جا شده اند.


وی گفت: همچنین در این ایام تعداد 4004 مسافرتوسط 91 دستگاه اتوبوس درقالب کاروان های راهیان نور از استان البرز به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد افزایش نشان می دهد .


این مسئول اظهار داشت: در بخش راهداری نیز از آغاز این طرح بیش از 200نفرنیروهای راهداری به همراه 35 دستگاه ماشین سبک و 85 دستگاه انواع ادوات نیمه سنگین و سنگین راهداری، در قالب 13 راهدارخانه ثابت و سیار، 16 پایگاه راهداری نوروزی و 25 تیم راهداری در محورهای مواصلاتی استان به مسافران خدمات رسانی کردند.


وی خاطر نشان کرد : پیش ازآغاز طرح تعطیلات نوروزی به منظور فراهم کردن شرایط سفر ایمن تر برای مسافران، بهسازی محورهای ارتباطی استان از جمله انجام عملیات خط کشی ویژه نوروزبه میزان بیش از 500کیلومتر و 5 هزار متر مربع آسفالت و روکش آسفالت انجام شد.


جهانی گفت: اواخر سال گذشته نیز تعمیر و مرمت انواع گاردریل به تعداد 500 شاخه، نصب 400 عدد انواع تابلو برای آشکار سازی نقاط پرحادثه، نصب 2000عدد نیوجرسی، لق گیری محور کرج- چالوس و تعمیر و مرمت سیستم روشنایی راه وتونل انجام شد.


وی بهره برداری از 6 دستگاه دوربین نظارت تصویری منصوب در تونل کندوان در محورکرج-چالوس و راه اندازی سامانه 141 با ظرفیت پاسخگویی به 240 تماس همزمان را از دیگر اقدامات انجام شده برای مدیریت سفرهای نوروزی ذکر کرد.


استان البرزیک هزارو 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی بوده که نیم درصد راه های کشور در
این استان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار