دبیرکل حزب همبستگی ایران اسلامی گفت: دولت باید به کمک قوای مقننه و قضاییه به صورت جدی با قاچاق کالا که آفت بزرگی برای تولید داخل است، مبارزه کند.
کد خبر: ۵۸۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 11 April 2018

به گزارش تابناک : علی اصغر احمدی روز چهارشنبه درباره نامگذاری سال 1397 به عنوان «سال حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب سال 97 را برای حمایت از کالاهای ایرانی نامگذاری کردند؛ امر مهمی که باید در جامعه به آن پرداخته شود.
وی ادامه داد: استفاده از کالای ایرانی در تولیدات کشاورزی، معدنی، صنعتی و مواد غذایی در کنار استعدادی که در کشور وجود دارد، فرصت های شغلی جدید ایجاد می کند و اشتغال را تقویت خواهد کرد. 
دبیرکل حزب همبستگی ایران اسلامی در ادامه به کیفیت کالاها اشاره کرد و گفت: نکته بسیار مهم این است که تولیدکنندگان ما هم باید به کیفیت و هم به کاهش قیمت تمام شده کالا توجه داشته باشند. 
احمدی افزود: در کنار آن دولت، مجلس و ارکان تاثیرگذار کشور در حمایت از کالای ایرانی و کمک به تولیدکنندگان باید دستورعمل بنویسند که همه به آن مقید باشند.
وی ادامه داد: سیاست های کلانی وجود دارد که دولت باید به آن بپردازد و اگر لازم باشد باید به کمک قوه مقننه و قوه قضاییه با قاچاق کالا به صورت جدی مبارزه کنند چرا که آفت بزرگی است که ضربه به تولید داخل خواهد زد.
دبیرکل حزب همبستگی ایران اسلامی تاکید کرد که تولید و مصرف کالای ایرانی باید در کشور بصورت یک فرهنگ درآید. همه در این زمینه باید باورکنیم کشوری به نام ایران داریم و ملتی هستیم به نام ایران و خداوند همه انواع طبیعت را به ما ارزانی داشته است. 
احمدی گفت: باید پیگیری کرد که در فرهنگ حمایت از تولید و مصرف کالای ایرانی چه خلاء هایی وجود دارد و در کنار آن کسانی که تریبون در اختیار دارند و کسانی که در زمینه های فرهنگی، هنری ، تئاتر ، مقالات، کتاب و حتی پایه های تحصیلی فعالیت می کنند لازم است فرهنگ تولید و حمایت از کالای ایرانی را بیش از گذشته ترویج دهند. 
وی افزود: اگر همه کنار هم قرار بگیریم و توان خود را باور داشته باشیم و در پی حل مشکلات تولید باشیم ، تحقق و عملیاتی شدن شعار امسال یعنی حمایت از کالای ایرانی دور از دسترس نیست.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی نوروزی به‌مناسبت آغاز سال 1397 سال جدید را سال « حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری کردند.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار