حاشیه ای بر سخنان نماینده اسبق ایذه و باغملک؛
اخیراً کلیپ صدای نماینده سابق مردم ایذه و باغملک دست به دست در فضای مجازی به اشتراک گذاشته میشود در این کلیپ از طرف آقای دهقان برخی مسائل مطرح می‌شود که هر انسان آگاه به امور را به فکر وادار می‌کند.
کد خبر: ۵۹۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲ 12 April 2018

بهمن شیخی_ اخیراً کلیپ صدای نماینده سابق مردم ایذه و باغملک دست به دست در فضای مجازی به اشتراک گذاشته میشود در این کلیپ از طرف آقای دهقان برخی مسائل مطرح می‌شود که هر انسان آگاه به امور را به فکر وادار می‌کند.

جناب آقای دهقان جنابعالی که آنقدر توانایی داشتید وزیر استیضاح کنید چرا در مقابل انتقال غیر قانونی کارون به مرکز کشور سکوت کرده بودید چرا یکبار فقط یکبار در جایی مخالفت با انتقال آب کارون را فریاد نزدید؟

آقای دهقان از مطالعه پروژه‌ها و کار کارشناسی آن دوران صحبت به میان آورداید چرا یک بار فقط یک بار مخالف اجرای اجرای سد گتوند که بر روی کوهی از نمک ایجاد شد و زندگی خوزستان را به مخاطره انداخت حرفی به میان نیاوردید مگر نماینده مردم خوزستان نبودید؟

آقای دهقان فرمودید طرح انتقال آب را از طریق فشار به مجلس بردیم و این طرح را به ردیف بودجه و طرح‌های عمرانی وزارت نیرو بردیم اگر طرح ردیف بودجه گرفت چرا پروژه عملیاتی نشد (بماند که ردیف اعتبار کنونی این طرح از طریق فاینانس تامین میشود) اگر طرح به معاونت بودجه رفت چرا نپرسیدید اعتبار این پروژه چه شد؟


آقای دهقان گفتید: "آقای خادمی شما نمی توانید منکر شوید که بدون پدر متولد شدم" و این حرف را تعمیم به مسائل سیاسی داده اید از اخلاق هم سخن به میان می آورید عجیب است!اما می دانیم هدفتان از این حرف تهیه خوراک برای رسانه ها و فضاسازی بود غیر از است که شما سالیان سال فقط و فقط یک گوینده خبر بوده اید و با جوسازی آشنایی دارید؟

آقای دهقان از طرفی می گوید طرح انتقال آب کلی کار کارشناسی و مطالعه و جلسات برایش برگزار کردیم، باعث تعجب است که می فرمایید کاش اینها را کتاب می کردم. برادر مگر طرح به این بزرگی را بدون کتاب و مطالعه میشود انجام داد نکند فکر می‌کنید اگر دولت عوض شد طرح های مطالعاتی که ردیف بودجه می خورند هم به یغما می روند؟

آقای دهقان با فضاسازی و پروپاگاندای رسانه‌ای ما جوانان از وکیل توانمند خود روی بر نمی گردانیم. این فضاسازی شاید بتواند نمایندگان ادوار و آلترناتیوهای نمایندگی مجلس را تحریک کند اما نمی‌تواند نگاه مردم به خادمی را برگرداند اصلاً "شما و همه ما جوانان و خادمی" ما جوانان جواب این لشکرکشی را یک بار در سال ۹۴ داده ایم و من بعد هم خواهیم داد اما آقای دهقان کدام دوره را با این دوره مقایسه می کنید؟ دوره ای که نفت ۱۴۰ دلار به فروش می رسید و این دوره که نفت ۴۰ دلار به فروش میرسد؟

به جای اینکه پاسخگوی عملکرد خود باشید در مقام پرسشگر ظاهر میشوید شما را چه شده که ۲ سال مانده به پایان دوره نماینده اناث و ذکور به مقابله با نماینده می شورانید باور کنیم که نمی‌خواهید خود را به عنوان کاندیدا به جامعه معرفی کنید؟

نه آقای دهقان! در مقام پاسخگو ظاهر شوید کسی مخالف کاندیدا شدن شما و دیگران نیست اما حمله به نماینده ای که داد مردم را می زند و دادستانی ایشان برای مردم منطقه دستاورد داشته برای جنابعالی و امثال جنابعالی دستاوردی نخواهد داشت.ما جوانان فریب این جو سازی و فضاسازی ها را نمی‌خوریم اتفاقاً ما جوانان هم حرف زیاد داریم و به وقتش خواهیم زد.

برچسب ها: بهمن شیخی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار