دو نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در صورت پیروزی برابر رقبای خود با صدرنشینی راهی مرحله یک هشتم نهایی می‌شود.
کد خبر: ۵۹۰۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 15 April 2018

به گزارش تابناک : در آخرین هفته‌ مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال و پرسپولیس برای تثبیت صدرنشینی خود به مصاف نمایندگان عربستان و قطر می‌روند.

 

دو تیم‌ صعود خود از مرحله گروهی این رقابت‌ها به مرحله حذفی را قطعی کردند اما هنوز صدرنشین گروه مشخص نشده است. در حال‌ حاضر السد با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و پس از این پرسپولیس با ۱۰ امتیاز در رده دوم گروه قرار دارد. شاگردان ایوانکوویچ این فرصت را دارند در حضور هوادارانشان سه امتیاز بازی را به دست بیاورند و ضمن گرفتن انتقام شکست در بازی رفت به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شوند.

 

بازی رفت دو تیم با حساب ۳ بر یک به سود السد تمام شد اما سرخپوشان امیدوارند در تهران السد را با حضور ژاوی هرناندس مغلوب کنند.

 

در ترکیب السد مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ملی‌پوش تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نیز حضور دارد و به احتمال زیاد از ابتدای بازی به میدان می‌رود.

 

پرسپولیس برای این بازی محسن ربیع‌خواه را در اختیار ندارد و سایر بازیکنان با آمادگی کامل به میدان خواهند رفت.

 

الهلال عربستان - استقلال ایران؛ ساعت ۲۰:۱۵، ورزشگاه الکویت

 

آبی پوشان تهرانی در هفته‌ پنجم این رقابت‌ها صعودشان به مرحله بعد را قطعی کردند اما در سوی مقابل نایب قهرمان آسیا با عملکرد ناامید کننده خود در دور گروهی خیلی زود از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. نتیجه‌ این بازی هیچ تاثیری در جایگاه الهلال در جدول رده‌بندی گروه ندارد اما شاگردان وینفرد شفر علی‌رغم صعود به مرحله بعد به دنبال این هستند که با کسب یک تساوی یا برد، صدرنشینی خود را قطعی کنند.

 

بازی رفت دو تیم در عمان با یک گل به سود استقلال به پایان رسید.

 

استقلالی‌ها برای این بازی سه بازیکن خود یعنی امید ابراهیمی، روزبه چشمی، مجید حسینی را در اختیار ندارند.

 

برنامه روز نخست هفته‌ ششم لیگ قهرمانان آسیا:

 

پرسپولیس - السد

 

الوحده - نسف قارشی

 

الهلال - استقلال

 

الریان - العین

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار