مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: 200 راهدار در قالب 20 اکیپ در راه‌های استان مستقر هستند.
کد خبر: ۵۹۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ 16 April 2018

به گزارش تابناک : عباس صفری اظهار کرد: نیروهای راهداری استان از چند روز پیش به واسطه اطلاع رسانی هواشناسی و ستاد بحران استان برای مواجه با جبهه بارشی که از دیروز وارد استان شده در حالت آماده باش قرار دارند.

وی ادامه داد: راهداری استان از اوایل هفته دستگاه‌های نمک پاش را مجددا آماده و دپوهای نمک و شن و ماسه‌های خود را پر کرده است.

وی افزود: بارش برف در البرز شامگاه گذشته از طالقان آغاز و در نهایت با تحت تاثیر قرار دادن کل استان به اشتهارد رسید.

وی توضیح داد: در حال حاضر 200 نیروی راهدار در قالب 20 اکیپ با در اختیار داشتن 135 دستگاه سنگین، نیمه سنگین و سبک در راه‌های استان مستقر هستند و به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

این مسئول ابراز کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی استان به صورت عادی در جریان است و مشکلی وجود ندارد.

صفری توضیح داد: برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل نیروهای راهداری استان تا آخر هفته در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت لزوم بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: از رانندگان تقاضا می‌شود برای تردد از محورهای کوهستانی استان حتما لوازم و وسایل زمستانی را به همراه داشته باشند و با رعایت کامل قانون رانندگی کنند تا شاهد وقوع حادثه نباشیم.

 

 

منبع : تیک 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار