ارشد نظامی آجا در غرب کشور گفت: ۲۹ فروردین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران روز تجلی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و تثبیت موقعیت ارتش است.
کد خبر: ۵۹۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ 17 April 2018

به گزارش خبرنگارتابناک، امیر فرهاد آریانفر امروز سه شنبه در نشست خبری بمناسبت روز ارتش افزود:در سال ۴۲ ارتش به پیام حضرت امام(ره) لبیک گفته و با سازماندهی عناصر متدین و عناصری که با رژیم طاغوت در حال مبارزه بودند، برقرار شد و امام(ره) آنجا بود که فرمود :ارتش جمهوری اسلامی ارتش اسلام است و ملت موظف است از آنها پشتیبانی کند.

وی خاطر نشان کرد: امام(ره) در سال ۵۸ گفت ارتش ایران با تمام امکانات و ادوات جنگی در خیابانها حضور پیدا کنند و اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشانند لذا ارتش هم به فرمان امام لبیک گفت و در ۲۹ فروردین ۵۸ با تمام تجهیزات در تمامی استانها و شهرستانهاکشور به رژه پرداختند.

 فرمانده قرارگاه غرب ارتش اظهار داشت:امروز ارتش جمهوری اسلامی در مقابل هر تهدیدی که از دشمن سر بزند آمادگی و توان مقابله بیشتر از قبل با آنها را دارند.

امیرآریا نفر تصریح کرد: هرساله بمناسبت روز ارتش  باشکوهی در سراسر کشور برگزار می شود که استان کرمانشاه نیز مستثنی از این بحث نیست .

وی افزود:غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در روز سه شنبه ۲۸ فروردین با حضور نیروها و پرسنل ارتش ،دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به این منظور جمعی از پرسنل ارتش در روز ۲۸ فروردین با امام جمعه کرمانشاه دیدار و از بیانات ایشان بهره مند شدند.

به گفته این مقام ارشد نظامی: دیدار با خانواده شهدا، دیدار با جانبازان، تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان ارتش، شرکت پررنگ نیروهای ارتش در نماز جمعه، مراسم رژه نیروهای مسلح ساعت ۸ و ۳۰ صبح روز ۲۹ فروردین با حضور یگانهای مختلف ارتش و سایر نیروهای مسلح از سپاه و بسیج استان در بزرگراه امام خمینی(ره) کرمانشاه از جمله برنامه های روز ارتش در استان خواهد بود.

ارشد نظامی آجا در غرب کشور درادامه گفت:با توجه به اینکه طی سال های گذشته یکی از چتربازها فرود ناموفقی داشت، امسال برنامه  چتر بازی نخواهیم داشت. 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار