فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان در همدان یادآوری کرد: ارتش با تدبیر و هوشمندی دسیسه منافقان برای ایجاد جنگ‌های داخلی در داخل کشور و تجزیه ایران را خنثی کرد.
کد خبر: ۵۹۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹ 17 April 2018
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به جای تفکر حمله به سوریه باید از نتایج هفت سال جنایت و آشوبی که سران استکبار در منطقه ایجاد کردند، عبرت بگیرد.

به گزارش ایرنا؛ آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان افزود: جنایات دشمن در هفت سال گذشته یک ننگ برای رئیس جمهوری آمریکا و متحدانش است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: همراهی چند کشور اتحادیه اروپا با سیاست‌های غلط و جنگ طلبانه آمریکا نشان از ماهیت پلید این دولت‌ها است.

آیت الله طه محمدی با بیان اینکه دست پلید دولت انگلیس در تمامی جنگ‌ها آشکار است اظهارکرد: در حالیکه معضل بیکاری و اعتصاب کشور‌های اروپایی را مختل کرده آن‌ها به فکر لشگرکشی هستند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر دولت آل سعود نیز عنوان می‌کند عربستان هزینه حضور نیرو‌های نظامی در سوریه را پرداخت می‌کند.

امام جمعه همدان تاکید کرد: استفاده دولت سوریه از گاز‌های سمی دروغی بزرگ است و حتی به فرض صحت این ادعا باید پرسید چه کسی این گاز‌ها را تولید کرده است؟

آیت الله طه محمدی با تبریک فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش گفت: هر یک از نیرو‌ها و پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه فضیلت و دین مداری اسوه هستند.

وی همچنین خواستار توجه مردم به توصیه‌های ائمه اطهار به ویژه رسول اکرم (ص) شد و بیان کرد: نیک سیرت و خوش اخلاقی، خوبی و مهربانی با بستگان، عشق ورزیدن به برادران و خواهران دینی، صبور بودن در برابر حق، خویشتن داری هنگام خشم، گذشت از کسانی که به شما بدی کردند و داشتن انصاف از ویژگی‌های محبان و پیروان پیامبر (ص) است. 

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان نیز گفت: امام راحل از زمانی که در فکر تشکیل حکومت اسلامی بودند توجه ویژه‌ای به ارتش داشتند.

سرهنگ نورخدا شاکرمی بیان کرد: ۱۹ بهمن ۵۷ با بیعت تاریخی همافران ارتش جمهوری اسلامی با امام راحل، در پیروزی انقلاب تسریع اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: با این بیعت، پدیده سیاسی قرن رخ داد و توازن قدرت در مناطق شرق و غرب به چالش کشید شد و مردم سالاری دینی در کشور رقم خورد. 

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان در همدان افزود: بزرگمردی تربیت یافته در مکتب عاشورا در آن مقطع با تدبیر و هوشمندی از ارتش دفاع کرده و روز ۲۹ فروردین را به نام روز ارتش نامگذاری کردند.

به گزارش ایرنا سرهنگ شاکرمی ادامه داد: ۲۹ فروردین، روز تاسیس و حیات دوباره ارتش و سالروز اعتماد تاریخ ساز امام امت به این نیروی ولایی بود.

وی گفت: روز ۲۹ فروردین یک سند تاریخی زنده است که از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به یادگار مانده و نقطه همدلی ارتش و مردم شده است.

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان در همدان یادآوری کرد: ارتش با تدبیر و هوشمندی دسیسه منافقان برای ایجاد جنگ‌های داخلی در داخل کشور و تجزیه ایران را خنثی کرد.

سرهنگ شاکرمی خاطرنشان کرد: دشمن بعثی در جریان جنگ تحمیلی با ۱۲ لشگر و ۴۵ تیپ به ایران حمله کرد در حالیکه در آن مقطع انضباط در ارتش حاکم نبود و فرمانده نالایقی مثل بنی صدر مسئولیت نیرو‌های مسلح را بر عهده داشت.

وی بیان کرد: برکناری بنی صدر و انتصاب شهید سپهبد صیاد شیرازی وحدتی بین نیرو‌های مسلح با مردم ایجاد کرد و این وحدت موجب زمین گیر شدن دشمن توسط ارتش با انجام عملیات‌های موفقیت آمیز شد.

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان افزود: هشت سال دفاع مقدس گنجینه‌ای از حکمت، حماسه، تدبیر، رشادت، اطاعت و عبادت است.

سرهنگ شاکرمی با عنوان اینکه ارتش در هشت سال جنگ تحمیلی از حیثیت، ناموس، دین و انقلاب دفاع کردند گفت: ارتش از سال ۶۷ تاکنون مراقبت از مرز‌های کشور را بر عهده دارد و تاکنون امنیت پایدار را در مرز‌ها حاکم کرده است.

وی ادامه داد: ارتش پس از جنگ تحمیلی در حوزه سامانه فرماندهی کنترل، توپخانه صحرایی، جنگ الکترونیک و اطلاعات اقدامات جدی انجام داده است.

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان در همدان افزود: ارتش ایران ایده محور است و این نیرو می‌تواند ارتش تجهیزات محور را شکست بدهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار