استان فارس در اجرای طرح ملی باز آفرینی شهری در کشور پیشرو است.
کد خبر: ۵۹۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ 18 April 2018

تابناک فارس به نقل از صداو سیما: معاون وزیر راه و شهرسازی در ستاد استانی طرح باز آفرینی شهری گفت: طرح ملی باز آفرینی شهری و طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمونی درون شهری و برون شهری دو طرح ملی است که در برنامه ششم به آن توجه ویژه‌ای شده است.

عشایری افزود: در راستای اجرای طرح ملی باز آفرینی شهری محلات ، بافت‌های فرسوده شهر‌های مختلف کشور شناسایی شده است و در برنامه ششم دولت به محلات خدمات متعددی ارائه می شود .
وی گفت: در طول برنامه ششم دوازده هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای احیا، بازسازی و خدمات رسانی به محلات مختلف اختصاص پیدا کرده که سالانه حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان با همکاری دولت و بقیه خدمات با همکاری بخش خصوصی اجرایی می شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در این راستا با ورود به محلات، همه ی نیاز‌های فرهنگی، عمرانی، ورزشی و خدماتی آن شناسایی و باز آفرینی محلات به صورت صد درصد در یک بازده زمانی دوازده ساله اجرا می‌شود.
عشایری گفت: در اجرای طرح‌ باز آفرینی محلات شهری باید به خواست و نیاز ساکنان توجه می شود و خدمات ارائه شده و بازسازی و نوسازی منازل مسکونی فرسوده یکی از اهداف اجرای این طرح است.
تبادار استاندار فارس در این جلسه بر اجرای این طرح با همت جمعی همه اعضای ستاد باز آفرینی شهری استان تاکید کرد و افزود: در حال حاضر بیش از چهار هزار هکتار بافت فرسوده در نقاط مختلف استان شناسایی شده و می بایست در اجرای هر طرح به معماری خاص هر محله توجه ویژه ای شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار