وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره اینکه استان ایلام در نیمه اول جدول ارتقاء شاخص های ارتباطی کشور قرار دارد افزود: در تلاش هستیم که زمینه همکاری فارغ التحصیلان فناوری ارتباطات و اطلاعات در استان ایلام را فراهم کنیم.
کد خبر: ۵۹۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲ 18 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛محمدجواد آذری جهرمی در ادامه به زیر ساخت های مرز چیلات در دهلران اشاره کرد وگفت: هیچ مشکلی برای ایجاد زیر ساخت های مرزچیلات نداریم و منتظر همکاری طرف عراقی هستیم.

آذر جهرمی افزود: برای نشان دادن حسن نیت خود ایستگاه های تلفن همراه را در این مرز مستقرکرده ایم وپیگیر توسعه زیرساختها و همکاری طرف مقابل هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دقایقی پیش به منظور ارزیابی زیر ساخت های ارتباطی استان و شرکت در نشست شورای اداری به ایلام سفر کرد.

وی پس از ورود به فرودگاه شهدای ایلام به گلزار شهدای گمنام رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بررسی ایجاد زیر ساخت های ارتباطی مرز چیلات در دهلران، شرکت در نشست شورای اداری و دیدار با نخبگان دانشگاهی و فعالان حوزه (آی سی تی) استان از جمله برنامه های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر یک روزه به ایلام است.

همچنین آذری جهرمی ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب با حضور در استودیوی گفتگوی خبری صدا وسیمای مرکز ایلام به تشریح آخرین وضعیت امکانات و زیر ساخت های ارتباطی به ویژه شرایط استان ایلام می پردازد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار