کد خبر: ۵۹۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 19 April 2018

به گزارش «تابناک یزد»، ظهر دیروز جلسه اختتامیه ارزیابی عملکرد بخش انتقال و فوق‌ توزیع معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد، با حضور گروه ارزیابی شرکت توانیر، معاون بهره‌برداری  و جمعی از مدیران و کارشناسان این معاونت برگزار شد.
غلامرضانصیری سرارزیاب شرکت توانیر و معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای فارس با بیان این‌که در ایستگاه¬ها و خطوطی که مورد ارزیابی قرار گرفت، مشکلات خاص و عمده‌ای مشاهده نشد؛ تصریح کرد: با وجود توفان شدید و ناپایداری جوی استان یزد در روزهای گذشته و در طول مدت ارزیابی، پایداری شبکه برق این استان حفظ شد که نشان از آمادگی این شرکت دارد.

حفظ پایداری شبکه برق یزد با وجود توفان شدید در استان یزد
مهندس نصیری افزود: مشاهدات ارزیابی حاکی از این است که طراحی، اجرا و بهره‌برداری از پست‌ها و خطوط شرکت برق منطقه‌ای یزد بر اساس استاندارهای موجود اجراشدهو از سطح کیفیت بالایی برخوردار استو میزان خاموشی کم، گواه این ادعا است.
وی با مقایسه آمار میانگین کشور و استان یزد، آن را نشان‌دهنده فعالیت چشمگیر برق منطقه‌ای یزد دانست و گفت:
وجود نیروهای متخصص و باانگیزه از نقاط قوت معاونت بهره‌برداری این شرکت است.


سرارزیاب شرکت توانیر با اشاره به تعداد بالای پست¬های باقابلیت اتوماسيون به‌صورت هوشمند و نظارت از راه دور بیان کرد: پیشنهاد می‌شود آزمایشگاه مرتبط با آن و همچنین آزمایشگاه روغن در این معاونت ایجاد شود تا مشکلات در کمترین زمان ممکن بررسی و حل شود.


در ابتدای این جلسه، معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد محمدحسین میرحسینی نقاط قابل‌بهبود ارزیابی را راهگشا برای تدوین برنامه‌های سال ۹7 و درجه ترشد و ارتقا و پایداری شبکه برق استان یزد دانست.

حفظ پایداری شبکه برق یزد با وجود توفان شدید در استان یزد
وی با اشاره به این‌که یکی از اقدامات مهم برای ارتقای شاخص‌ها، امر ارزیابی است افزود: توجه به مسائل از نگاه بیرون، انتقال تجربیات و توجه به نکات قابل‌بهبود، باعث ارتقای شاخص‌ها می‌شود که شرکت برق منطقه‌ای یزد را در وظیفه اصلی و قانونی که بهره‌برداری مطمئن از شبکه‌های انرژی برق است؛ موفق‌ترمی‌کند.


وضعیت مطلوب خطوط، رویت¬پذیری، دسترسی مطلوب، ایجاد سیل‌بند برای دکل¬ها،استفاده از نیروهای جوان و پشتوانه‌سازی، مطالعات به‌روز، سرانه آموزش مطلوب، اصلاح و عملکرد خوب بهینه‌سازی وتست‌های خوب فیزیکی و الکتریکی ازجمله مواردی بود که گروه ارزیابی شرکت توانیر به آن اشاره کرد.
همچنین دیگر مدیران و کارشناسان فنی معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد به ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در مورد این ارزیابی پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار