تیم فوتسال آتلیه طهران قم با صدور بیانیه‌ای انصراف خود را از لیگ برتر فوتسال کشور اعلام کرد.
کد خبر: ۵۹۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 19 April 2018

به گزارش تابناک قم، رسول قلی زاده مدیرعامل تیم فوتسال آتلیه طهران با ارسال بیانیه‌ای اعلام کرد تیمش در فصل آینده لیگ برتر فوتسال شرکت نمی‌کند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

تیم ما در سال 93 تشکیل و برای اولین بار در همان سال در جام رمضان نائب قهرمان شد؛ پس‌ازآن امتیاز تیم دسته دوم کشور از فدراسیون فوتبال را خریداری و به‌عنوان نماینده قم در مسابقات شرکت کردیم و به‌عنوان تیم اول گروه صعود کردیم؛ در سال 94 با تیم آرش که در همان سال قهرمان لیگ دسته دو شد و به لیگ یک صعود کرد ادغام شدیم و با مدیریت بنده با تفاضل گل کمتر از صعود به پلی‌آف لیگ برتر جا ماندیم و باتجربه‌ای که کسب کرده بودیم در سال 95 به‌عنوان نائب قهرمان به لیگ برتر صعود کردیم.

همه هزینه‌ها در این سال‌ها توسط اینجانب و بدون کمک از هیچ ارگانی بود؛ در سال 96 به‌عنوان نماینده دوم قم در لیگ برتر شرکت کردیم که بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار در مسابقات لیگ برتر وارد زمین می‌شدند که در ابتدای کار قول همکاری بسیاری به ما داده شد و به خاطر مشکلات مالی شخصیت تیم لیگ برتری را نداشتیم؛ در این سال مبالغی از طرف آقای آقاجانی، آقای عابدی مدیرکل ورزش و آقای زمردی از سوهان محمد سیما به باشگاه کمک شد ولی این مبلغ کفاف تیم را نمی‌داد.

اکنون به‌حکم تقدیر اینجانب رسول قلی زاده و سید امیر حسینی نژاد آقایی به دلیل مشکلات مالی و عدم جذب اسپانسر از ادامه حضور در مسابقات لیگ برتر منصرف شده و دست تمامی مسئولین، مربیان، بازیکنان، اصحاب رسانه و هواداران را که تا امروز برای نماینده شهر مقدس قم زحمت‌کشیده‌اند را می‌بوسیم.

لازم به ذکراست، درصورتی‌که سهمیه لیگ برتری فوتسال قم به خارج از استان منتقل شود، برای نخستین در تاریخ لیگ برتر فصل 97-98 استان قم نماینده نخواهد داشت.

پیش‌ازاین هم تیم تأسیسات دریایی تهران که توسط وحید شمسایی هدایت می‌شد انحلال خود را اعلام کرد

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار