نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: شهادت مرزبانان ناجا نشان دهنده ایمان راسخ و ایثازگری آنان برای ایجاد امنیت در کشور است.
کد خبر: ۵۹۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ 19 April 2018

به گزارش تابناک : آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران در دیدار با سردار مومنی جانشین ناجا ، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان و سرهنگ حسینی فرمانده دریابانی استان  ضمن قدردانی از تلاشهای  فرماندهی انتظامی استان در ایام مختلف سال با اشاره به وضعیت استان مازندران،مشکلات وجالش های پیش رو از جمله موضوع ترافیک ،حضور گسترده مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور در این استان و موضوع دریا، مشکلات بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی را از مهمترین موضوعات استانی برشمرد و گفت: برای حل این مشکلات باید بودجه ملی به این استان اختصاص یابد .

آیت الله طبرسی با اشاره به سخنان امام صادق (ع) در باره نیازمندی های مردم یک جامعه که امنیت، عدالت و رفاه، است، گفت:عدالت و رفاه در جامعه در گرو امنیت است که شما عزیزان حافظان و تامین کننده امنیت در جامعه هستید .

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر تجهیز و تقویت نیروی انتظامی در کشور، امنیت را نعمتی بزرگ دانست که نیروی انتظامی به عنوان تامین کننده آن نقش به سزایی دارد .

وی شهادت مرزبانان ناجا و دفاع جانانه مرزبانان از مرزها را نشان دهنده وجود ایمان، باور و اعتقادات دینی در نیروی انتظامی دانست و افزود: شهدای نیروی انتظامی و مرزبامی با ایثار و ازخودگذشتگی اجازه تعرض اشرار و دشمانان را به خاک میهن اسلامی هرگز نخواهند داد .

ایت الله طبرسی از مردم مازندران به عنوان مردمانی ولایت مدار، دیندار وشهید پرور یاد کرد و افزود: این مردم در طول 40 سال انقلاب همواره پشتیبان رهبری، نظام و امنیت بوده اند .

سردارمومنی نیز در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه هدف از سفر به استان مازندران را نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان اعلام کرد و به تشریح اولویت برنامه ها و طرح های نیروی انتظامی در سال 97 پرداخت .

وی گفت: حمایت از کالای ایرانی، مقابله با قاچاق کالا، کنترل مرزها برای تحقق شعار سال و رونق کسب و کار درجامعه از جمله اولویت های پلیس است .

جانشین ناجا موضوع امنیت اخلاقی و اجتماعی را از دیگر اولویت های نیروی انتظامی در سال جاری برشمرد و گفت: راهکارهای اجتماعی و فرهنگی و توجه خانواده ها، نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه دارد .

مومنی یکی دیگر از اولویت های نیروی انتظامی در سال جدید را کنترل فضای مجازی برشمرد و تقویت پلیس فتا را از دیگر اولویت های ناجا در مقابله با جرایم سایبری در کشور اعلام کرد .

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار