نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی جزئیات جدید ترخیص خودروهای اروندی را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۹۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 20 April 2018

همایون یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از مردم خوزستان بابت صبر و حوصله‌ای که در زمینه مشکلات خودروهای اروندی داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: از همان لحظات اول برای حل شدن مشکلات خودروهای اروندی از طریق دو وزارتخانه امور اقتصاد دارایی، صنعت، معدن و تجارت و همچنین دفتر معاون اول رئیس‌جمهور پیگیر بودیم.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آخرین پیگیری‌ها تا این لحظه منجر به این شده که بحث تضامین و بیمه خودروها تا حداکثر ظرف هفته آینده توسط وزارت اقتصاد و دارایی و گمرک کشور حل شود.

یوسفی ادامه داد: ضمن اینکه با پیگیری از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین معاون اول رئیس‌جمهور قرار شده تا پول اسقاط خودروهای فرسوده که باید به ازای خودروهای اروندی مصادره شود را پرداخت نکنند و همان روال سابق برقرار باشد.

وی خبر داد: مقرر شده تا به‌زودی این دستورالعمل از جانب وزارت صنعت به منطقه آزاد اعلام و کار ترخیص خودروها در اسرع وقت انجام شود.

در پایان گفت: حسب وظیفه خود به عنوان نماینده مردم تا آخرین لحظه پیگیر هستیم و امیدواریم همان روال سابق که خودروها به راحتی ترخیص می‌شدند، به زودی برقرار و به تبع مشکل مردم خوزستان نیز حل شود.

 

منبع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار