نماینده دشت آزادگان و هویزه در مجلس:
نماینده دشت‌آزادگان و هویزه در مجلس گفت: رئیس جمهور در سفر به خوزستان بیش از هزار وعده به مردم داد اما کدام‌یک از آنها تحقق یافته است.
کد خبر: ۵۹۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 20 April 2018

جلسه شورای توسعه برنامه‌ریزی استان خوزستان شب گذشته با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در اهواز برگزار شد.

جواد کاظم‌نسب الباجی در این جلسه با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به خوزستان در شأن مردم آن‌ نیست، اظهار کرد: علاوه بر مناطق حاشیه‌ای، مناطق مرکزی شهر اهواز نیز شرایط خوبی ندارند.

وی افزود: عملیات اجرایی قطار شهری اهواز همزمان با دیگر کلانشهرهای کشور آغاز شد ولی هنوز به سرانحام نرسیده است.

نماینده دشت‌آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه بودجه اختصاصی دولت به خوزستان محقق نمی‌شود، گفت: بودجه ۳ درصد از درآمدهای نفتی متعلق به خوزستان به صورت پنهان قیچی می‌شود.

قاسم ساعدی توسعه متوازن را حلقه مفقوده کشور دانست و عنوان کرد: محرومیت در خوزستان روز به روز بیشتر می‌شود.

وی گفت: بیش از ۶۰ درصد از شهرهای خوزستان را نمی‌توان شهر نامید زیرا فاقد ابتدایی‌ترین امکانات و خدمات شهری هستند.

نماینده مجلس در شورای اسلامی بیان کرد: رئیس جمهور در سفر به خوزستان بیش از هزار وعده به مردم داد اما کدام‌یک از آنها تحقق یافته است. خوزستان در تصمیم‌گیری‌های مسئولان جدی گرفته نمی‌شود.

نماینده رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: جاده‌های خوزستان نا امن است و این استان در زمینه حمل‌ونقل کالا رتبه نخست را دارد اما در توسعه جاده‌ای در رتبه چهار است.

اقبال محمدیان افزود: اهواز به عنوان مرکز استان باید الگوی شهرهای دیگر خوزستان باشد اما یک سوم جمعیت آن حاشیه‌نشین هستند لذا حل مشکلات آن به توجه ویژه‌ای نیاز دارد.

 

منبع:مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار