استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: همه نواقص موجود در جانمایی منطقه آزاد تجاری برطرف شده و نیازمند کمک و همدلی نمایندگان مجلس هستیم که این طرح تصویب شود.
کد خبر: ۵۹۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴ 20 April 2018

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنام جو در جلسه اصناف و بازاریان که با حضور نمایندگان استان برگزار شد، با اشاره به اینکه منطقه آزاد تجاری در استان اردبیل کاملا توجیه اقتصادی دارد افزود: با ایجاد زیرساخت ها قطعا وضعیت منطقه متحول شده و سالانه در منطقه بیش از ۳ هزار شغل ایجاد می شود.

وی با تقدیر از تلاش نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نمایندگان استان قطعا تلاش خود را برای تصویب نهایی این طرح بکار خواهند بست و مردم و مسوولان دلسوز نیز بایستی بخاطر توسعه استان همه جوانب احتیاط را در نظر بگیرند که مبادا خدای ناکرده از کرده های خود پشیمان شویم.

استاندار اردبیل از سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل در سال جاری خبر داد و افزود: برای سفر دکتر روحانی، رییس جمهور محترم به استان اردبیل برنامه ریزی های لازم انجام می شود و باید از این فرصت جهت توسعه همه جانبه بهره مند شویم.

وی همه مطالبه گران ودلسوزان را به آرامش دعوت کرد و از بانیان این جلسه خواست مسائل را با دقت و حساسیت بیشتر مطالعه و بررسی نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار