«با اندکی غور در سایتها امروز دریافتم که اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری مصوبه دولت که کلیه دستگاه های دولتی را موظف به ارائه خدمات از طریق پیام رسان های اجتماعی داخلی نموده، ابلاغ کرده است.
کد خبر: ۵۹۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ 21 April 2018

به گزارش تابناک : به دنبال آن و با خروج مقامات کشور از پیام رسان تلگرام و خروج خود او از این کانال به عنوان ابلاغ کننده دستور که علی القاعده غیر از این نمی توانسته باشد، موجی از واکنش های منفی اغلب کاربران این شبکه را علیه خود و اقدام و ابلاغش به راه انداخته اند.»

او می‌افزاید:

جهانگیری هرگز موافق بگیر و ببند در فضای اطلاع رسانی و مسدود کردن هیچ شبکه مجازی و هیچ جای دیگری نیست و خود نیز اساساً در شورای عالی فضای مجازی که مرجع و تصمیم گیر اصلی وضع قوانین و مقررات در حوزه فضای مجازی است، عضویت و مدخلیتی ندارد اما او به عنوان معاون اول رئیس جمهوری مسئول و ناگزیر از ابلاغ مصوبات هیأت دولت است و همانگونه که از اطلاعیه خروج او از تلگرام به وضوح قابل درک است که بنا به الزام قانونی اینکار صورت گرفته، این اقدام او به هیچ وجه به منزله رضایت او از این مصوبه نیست.

لیلاز تصریح می‌کند: ما در گذشته نیز برای حفظ آرامش و تمامیت ارضی ایران عزیز تن به تصمیمات تلخی از این دست داده ایم و مردم اصل و ریشه آن را دریافته اند؛ اکنون نیز چنین خواهد شد!
*این مسئله اگر از جانب آقای جهانگیری، مورد تکذیب قرار نگیرد، نشان‌دهنده اینست که جهانگیری به بدنه نظام اسلامی رغبتی ندارد و تیرگی روابطش با نهادهای اصیل نظام که پس از انتخابات ۹۶ عارض شد را ترجیح می‌دهد...

مقابله با تلگرام یا شکستن انحصار آن (که در مراجع عالی نظام از جمله شورای عالی فضای مجازی به تصویب می‌رسد) یک تصمیم ملی، عقلانی و حکومتی است که بایستی صورت پذیرد تا اطلاعات کشور و امنیت مردم در دست بیگانه قرار نگیرد و میلیاردها تومان از سرمایه این ملت به جیب اجانب واریز نشود.

اما مشخص نیست چرا اصلاح‌طلبان اصرار دارند که همچنان کت اپوزیسیونی علیه نظام اسلامی را به تن داشته و با نواختن ساز تفرقه اینطور بگویند که با این تصمیم صحیح مخالف‌اند!؟

نکته عجیب‌تر ولی اصرار آنها به همراهی جهانگیری در این تصمیم است. اصراری که سکوت جهانگیری درباره آنها، می‌تواند نشانه رضایت باشد.

منبع:مشرق

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار