رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: تعداد ۱۴۵۰ دستگاه تاکسی در کرمانشاه نوسازی شده است.
کد خبر: ۵۹۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 21 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،رسول آزادی ، با اشاره به وضعیت بیکاری کرمانشاه اظهار داشت: بیشتر مراجعه کنندگانی که در شورای شهر داریم مطالبات شخصی دارند علی‌رغم اینکه در حیطه اختیارات ما نیست اما تا جاییکه به حقوق مردم خدشه‌ای وارد نشود رسیدگی و اقدام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه در ادامه افزود: در سال ۱۳۹۶، همدلی اعضای شورای شهر را شاهد بودیم و امروز مردم کرمانشاه شاهد دوستی و همدلی و همکاری اعضای شورا هستند.

وی با اشاره به مشکلات تاکسیرانی در شهر کرمانشاه گفت: سازمان تاکسیرانی ۶۹۰۰ دستگاه تاکسی با پلاک عمومی دارد و از این تعدد ۲۳۰۰ دستگاه در سن فرسودگی هستند و طرح نوسازی نیز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۱۰۰ نفر برای نوسازی تاکسی در کرمانشاه ثبت نام کرده‌اند، گفت: ۱۴۵۰ دستگاه تاکسی در کرمانشاه نوسازی شده است.

وی با اشاره به پروژه قطار شهری در کرمانشاه، افزود: پروژه قطار شهری در مجموعه ۱۸۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد و برای فاز اول ۷۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم که شامل۸ کیلومتر مسیر سه راه مسکن تا میدان آزادی است و فاز دوم نیز از میدان آزادی تا میدان فردوسی پیش‌بینی شده است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار