مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد با تاکید بر اینکه رئیس دانشگاه باید در برابر فشارهایی که به دانشگاه وارد می‌شود مقاومت کند، گفت: برخی سیاسیون خارج از دانشگاه تلاش می‌کنند مسائل را به نفع خودشان رقم بزنند.
کد خبر: ۵۹۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 21 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام سعید صفی در آیین تکریم و معارفه رئیس جدید دانشگاه شهرکرد، اظهار کرد: دانشگاه باید به‌گونه‌ای عمل کند که بتواند حلال مشکلات باشد و برای جامعه الگوسازی کند.
وی با اشاره به اینکه ابزار قدرت امروز در دست دانش است، افزود: در دنیای امروز دیگر سلاح نفوذ ندارد و علم و دانش است که در منطقه و بین‌الملل تأثیرگذار خواهد بود.
مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروزه به جایگاهی در بین کشورهای منطقه رسیده که هیچ مشکلی بدون نظر آن قابل حل نیست، تأکید کرد: این اقتدار که امروز نصیب کشور شده خروجی دانشگاه است.
صفی با تأکید بر اینکه حوزه و دانشگاه باید جنبش نرم‌افزاری را به جامعه ارائه کند، عنوان کرد: نسل جدید دانشگاه‌های امروز در دنیا دانشگاه کارآفرین است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مسیر دانشگاه مسیر ولایت است و تا زمانی که در این مسیر حرکت می‌کنیم باید وحدت و هم‌دلی داشته باشیم.
مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد اضافه کرد: رئیس جدید دانشگاه باید در برابر فشارهایی که به دانشگاه وارد می‌شود مقاومت کند تا برخی سیاسیون خارج از دانشگاه نتوانند مسائل را به نفع خود تغییر دهند.
صفی تأکید کرد: این فشارها نباید به‌هیچ‌وجه در تصمیم‌گیری‌ها در دانشگاه تأثیری داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار