سیدمصطفی سیدرضایی سرمربی تیم دوچرخه سواری پیشگامان با بیان اینکه تیم پیشگامان در رقابتهای لیگ برتر پیست و جاده کشور در سال جاری حضور قدرتمند خواهد داشت عنوان کرد: هدف ما دفاع از قهرمانی سال گذشته تیم در دو بخش پیست و جاده خواهد بود.
کد خبر: ۵۹۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ 22 April 2018

 سیدرضایی حضور رکابزنان پیشگامان در مسابقات بین المللی پیست آسیا را از دیگر برنامه های سال جاری تیم دوچرخه سواری پیشگامان دانست و گفت: با توجه به اینکه ورزشکاران بومی استان در بخش پیست دارای توانایی و استعداد بیشتری هستند رکابزنان بومی بیشتری جذب تیم خواهند شد و با ورود پیشگامان به مسابقات بین المللی پیست کمک شایانی به فدراسیون دوچرخه سواری کشور برای حضوری پرقدرت تر در رقابتهای آسیایی 2018 جاکارتا خواهیم کرد.وی ادامه داد: همچنین با توجه به حضور پیشگامانی ها در این مسابقات، امید گرفتن سهمیه المپیک در بخش پیست را داریم.
وی در ادامه حضور تیم دوچرخه سواری پیشگامان در رقابتهای بین المللی جاده را هم از دیگر برنامه های تیم در سال جاری خواند و از اعزام رکابزنان پیشگامان به مسابقات دوچرخه سواری بین المللی جاده در کشور های ترکیه و فلیپین در خرداد ماه خبر داد. سیدرضایی قرار گرفتن بین سه تیم برتر آسیا در پایان سال جاری را هدف حضور در این مسابقات دانست.
سرمربی تیم دوچرخه سواری پیشگامان در پایان از طرح استعداد یابی و کلاس های آموزشی مربیان و دوچرخه سواران جهت بالا رفتن سطح فنی رکابزنان و مربیان استان خبر داد و حضور در رقابتهای بین المللی و درخشش در این مسابقات با تیمی کاملا بومی را چشم انداز باشگاه خواند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار